obsadzanie swierkami - kiedy? -

41. Data: 2007-01-21 19:08:26

Temat: Re: obsadzanie swierkami - kiedy? -
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie martw się, nikt Ci nie poda. A nie przyszło Ci do głowy że
> wymieniając jakąkolwiek nazwę psujesz zabawę ? Czasami warto pomysleć
> _zanim_ coś się napisze.

Jeśli przeze mnie nie wygrasz nagrody, mogę posłać Ci coś wiosną,
jako rekompensatę.
Czy są w końcu pomarańczowe wawrzynki, czy to inne zielsko?
Pozdrawiam.Mirzan

42. Data: 2007-01-23 02:09:34

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Można przypuszczać,że jesienny termin sadzenia jest lepszy,
> bo roślina śpi, a korzenie rosną.

hm... próbowałem sadzić świerki "pochinkowe" i nigdy się nie przyjmowały, z
wyjątkiem jednego, który był sadzony ok 10 stycznia do ziemi nie
zmarzniętej, ale pokrytej już śniegiem. Trochę słabował 1szy sezon, a teraz
rośnie jak pieron, ma 60 cm przyrosty.

moon

--
Concord 165

Stokrotki - czy da się je dostać, teraz?
ARONIA
Pilarka elektryczna: Bosch czy Makita?
doniczki mi plesnieją :(
spóźnione sadzenie cebulowych ;-)