Gówien w święta jeśc nie będę!!!!

41. Data: 2006-04-18 08:01:39

Temat: Re: Gówien w święta jeśc nie będę!!!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:e22658$dv8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "BasiaBjk" <b...@Q...pl> wrote in message

> Chyba, że zrobił to mąż wkurzony postawą żony...

W celach wychowawczych i dla podbudowania swojego autorytetu.

42. Data: 2006-04-18 10:06:36

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Komorowski napisał(a) 17/04/2006 20:33:

> KF rośnie i rośnie...
> Cóż to za wysyp idiotów na prk ostatnio?
> Chyba, że potwierdza się moja teoria, że panslavista jest zwykłym
> botem, i osiągnął on właśnie stadium reprodukcji.

Hi hi bardzo mi się podoba Twoja teoria. Ale jeśli jest prawdziwa, to już
się boję...

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

43. Data: 2006-04-18 10:14:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"notujaca" <n...@g...pl> wrote in message

> Hi hi bardzo mi się podoba Twoja teoria. Ale jeśli jest prawdziwa, to już
> [...]

Nie bój się, jako i ja żadnych kobiet się nie boję...

44. Data: 2006-04-18 10:47:23

Od: "ewulka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A może ktoś też miał podobny przypadek?

Może czas najwyższy zaprosić teściową do siebie na własnoręcznie przygotowany
świąteczny obiad? A jeśli jej tak bardzo nienawidzisz, że nie stać Cię na to, to
zastanów się, jak to możliwe, że związałaś się z jej synem?

Twoja mama z pewnością umie świetnie gotować, ale wychowywać dzieci na pewno nie
:-(.
Najbardziej niesmaczny to był ten Twój post tutaj.

ewulka

45. Data: 2006-04-18 11:02:29

Od: "dżdżownik" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości

> Ten kretyn coraz to nowych kretynow tworzy. To jest ciagle ta sama chora
> umyslowo osoba, ktora od lat z upodobaniem smieci na grupie. Poniewaz
> ciagle zmienia nicki, musisz sie uczulic na jego styl i pomijac te
> wystepy.

My tu od lat czytamy te twoje zamorskie trollowania z tymi ciastami według
przepisów z package, kupowanych w hipermaretach i czekamy, aż wreszcie
znajda się ci dobrzy ludzie z tym kocem.
Znowu ropucho wyjazłas na wiosnę z kryjówki i zarzucash nasza grupe tymi
dżołkami kulinarnymi.
Najbardziej podobał mi się ten twój przepis o zawijaniu komarów w płatki
fiołków, smażonych potem na oleju lawendowym pierwszego tłoczenia tłóczonym
w księżycowa noc podczas pobytu w Polsce w Górach Świętokrzyskich.

dżdżownik

46. Data: 2006-04-18 11:11:46

Temat: obserwując z boku
Od: "dżdżownik" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@Q...pl> napisał w wiadomości
Zauważ Bajarko, ja do tego tamtego on topic zlatują się kolejne muchy, za
muchami nawet przypełzła nasza znajoma bufo americanus
http://plazy.w.interia.pl/r_ameryk.html (tamże link do odgłosów).
ciekawe zbiegowisko, tylko poziom jakże żałosny, upada kultura

pozdrawiam serdecznie
dzdżownik

47. Data: 2006-04-18 11:33:30

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dżdżownik skilowany... i spokój.
Tylko, proszę Was, nie odpowiadajcie mu, bo znowu wypełznie spod swojego
kamulca i będzie mi się plątał po komputerze w Waszych postach. Fuj.
Anka

48. Data: 2006-04-18 11:45:01

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dobre stosunki z teściową- lubie ją. Znam męża od 8 lat i od 8 lat nie
zjadłam u teściów nic prócz kurczaka, ziemniaków i buraków. Może gdybyście Wy z
grzeczności byli zmuszeni ciągle to jeść, to tez wkońcu byście wybuchneli.Ja w
każdym razie mam dosyć tego menu.

Chleb z ramą muszę jeśc bo jestem na diecie eliminacyjnej- karmie dziecko.

Mąż, jego brat z żoną również nie jedli tego obiadu bo także mieli już dosyć.

Teściów do siebie nie moge zaprosić na święta bo nie mam warunków do tego.

Jestem wychowana w rodzinie, gdzie biesiaduje się. Stół jest obficie zastawiony
przeróżnymi smakołykami. Przy stole smakujemy dobre trunki. Rozmawiamy,
rozmawiamy i rozmawiamy.Mama daje z siebie wszystko żeby nam dogodzić
Natomiast teściowa rzuca niedbale jedzenie na stół, włącza TV i nikt do siebie
się nie odzywa bo każdy ogląda programy telewizyjne. Szacunku i kultury do
jedzenia nie ma z teściem w ogóle.Tak więc do ich domu nie przychodzi się
pospędzać z nimi czas ale oglądać TV- obojętnie czy to jest zwykła niedziela,
czy imieniny czy święta.

Jej ubogie menu nie jest wynikiem braku pieniędzy i umiejetności ale LENISTWA
Gdyby było inaczej - milczałabym w tej sprawie. Ale nie znosze lenistwa
Nie rozumiem jak można zaprosić do siebie gości i potraktować ich w ten
spoosób.
Każdego roku nikt jej tego obiadu nie rusza. Siedzimy głodni. W końcu jemy
kanapki. Nikt jej nie zwraca uwagi z grzeczności.
Czy ona tego nie widzi? chyba widzi ale właśnie z lenistwa nie chce widzieć
męczarni jaką przechodza jej goście.

Gdyby robiła tak moja mama , też bym ją skrytykowała. Tak więc to nie jest
kwestia tego, że ona jest moją teściową. Po prostu nie lubie takiego
traktowania właśnych gości- jak jakieś swinki

49. Data: 2006-04-18 11:55:21

Od: "dżdżownik" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> Teściów do siebie nie moge zaprosić na święta bo nie mam warunków do tego.
>
> Po prostu nie lubie takiego
> traktowania właśnych gości- jak jakieś swinki

całkiemśmieszny trolling
do siebie nie zaprasza, a rząda, aby ja podejmowano po królewsku.
teściowa tak cię traktuje, bo właśnie jesteś świnka
i kropka

dżdżownica

50. Data: 2006-04-18 12:04:52

Temat: Re: xxx w święta jeśc nie będę!!!!
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

bebekot napisał(a):
> [...]
> grzeczności byli zmuszeni ciągle to jeść, to tez wkońcu byście wybuchneli.Ja w

Niezależnie od sytuacji, ja bym nie poszła na gościnę z pustymi rękami.
Skoro masz takie zdanie na temat kuchni teściowej, trzeba było upiec
kaczkę czy co też jest Twoją specjalnością i zabrać to ze sobą.
Gremialne oglądanie TV też nie jest winą wyłącznie teściowej i teścia,
tylko wszystkich zgromadzonych. Zawsze można to pudło wyłączyć.
Smakowite trunki - zabrać ze sobą. Bo gościć się u kogoś i narzekać na
to w tak niewybrednych słowach - to bardzo źle o Tobie świadczy. Bardzo.

> Każdego roku nikt jej tego obiadu nie rusza. Siedzimy głodni. W końcu jemy
> kanapki. Nikt jej nie zwraca uwagi z grzeczności.

Nie wierzę.

> Gdyby robiła tak moja mama , też bym ją skrytykowała.

Skrytykowała przed tysiącami internautów, czy zwróciła jej dyskretnie uwagę?

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

przepisy Nigelli Lawson - gdzie?