oczyszczanie organizmu

11. Data: 2006-08-02 04:58:13

Temat: Re: oczyszczanie organizmu
Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Skoro przewazaja u Ciebie emocje nad rozumem to idz do psychologa, a nie
> uzalaj sie tu na forum dotyczacym diety, "madry i wszechstronnie
> wyksztalcony" czlowieku.

??????

Ja nie mysle, ze u niego przewazaja emocje. Moze zle oceniasz sytuacje na tym
forum.
Jesli ci sie jakis post nie podoba, po prostu go nie czytaj.

Ja np. tak robie i nie czytam tych postow ktore mnie nudza lub nie
interesuja.

-----
Jeff

12. Data: 2006-08-02 05:33:56

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jesli ci sie jakis post nie podoba, po prostu go nie czytaj.
>
> Ja np. tak robie i nie czytam tych postow ktore mnie nudza lub nie

Czyli Tobie Spam w sieci nie przeszkadza tak?
http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

--
ewka

13. Data: 2006-08-02 05:36:52

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewka" <e...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eapdg7$1et$...@n...onet.pl...

> Czyli Tobie Spam w sieci nie przeszkadza tak?
> http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

Jeff-owa ma bardzo "elastyczne" podejscie do regul i zasad jakie obowiazuja
na grupach dyskusyjnych ;)

Jurek

14. Data: 2006-08-02 05:46:59

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "ewka" <e...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> eapdg7$1et$...@n...onet.pl...

> Jeff-owa ma bardzo "elastyczne" podejscie do regul i zasad jakie
> obowiazuja na grupach dyskusyjnych ;)

Moze czas najwyzszy, by co niektorzy sie douczyli jak korzystac z usenetu, a
skoro to za trudne to niech wybiora inne srodki przekazu informacji, a nie
zasmiecaja Siec.

--
pozdr,
ewka

15. Data: 2006-08-02 06:37:03

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka wrote:

> Moze czas najwyzszy, by co niektorzy sie douczyli jak korzystac z usenetu, a
> skoro to za trudne to niech wybiora inne srodki przekazu informacji, a nie
> zasmiecaja Siec.

Skor o douczaniu sie mowa:

"Usenet" z duzej litery.

To co robie nie nie spam tylko flooding

Zlamalas Netykiete atakujace mnie personalnie. Ja tego nie zreobiolem.

Netykieta nie przewiduje sytuacji, w ktorej niebezpieczna dla zdrowia
i zycia sekta pogormcow naukowcow zaspamuje caly forum i obnizy jego
poziom do chlewu.

Netykietye lamie socjopata Andy swoimi prostackimi pyskowkami do
wegetarian i Slawek swoimk zakompleksionym cytoaniem Coolera.

16. Data: 2006-08-02 06:38:25

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka wrote:

> Moze czas najwyzszy, by co niektorzy sie douczyli jak korzystac z usenetu, a
> skoro to za trudne to niech wybiora inne srodki przekazu informacji, a nie
> zasmiecaja Siec.

Skoro o douczaniu sie mowa:

17. Data: 2006-08-02 07:07:10

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Are pisze:

> Skoro o douczaniu sie mowa:
>
> "Usenet" z duzej litery.

Jak juz sie tak nawzajem doksztalcamy, to warto wspomniec o tych
zasadach, ktore sa tutaj lamane NAGMINNIE.

Po pierwsze: mamy na grupie cala mase anonimowych uzytkownikow, nie
podpisujacych sie prawdziwym imieniem i nazwiskiem (nie wspominajac o
takich, ktorzy pisuja na grupe rownoczesnie pod kilkoma pseudonimami).
Co mowi na ten temat netykieta?

"Listy powinny być zawsze podpisywane prawdziwym imieniem i nazwiskiem
ich autora. Przesyłki anonimowe często traktowane są po prostu jako mało
poważne, mogą byc także w pewnych okolicznościach automatycznie odrzucane."
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Anonimowosc nie stanowi problemu do momentu, gdy anonim postanowi
zabawic sie kosztem innego uzytkownika czy calej grupy.

"Kłótnia internetowa lub popularnie "wojna na obelgi" (ang. flame war)
to seria wiadomości celowo wrogich lub obraźliwych wysyłanych do grup
dyskusyjnych. Jest to jedno z największych pogwałceń netykiety.
Najczęściej "wojna" zaczyna się od drobnej różnicy poglądów dwóch
użytkowników, z których żaden nie zamierza odstąpić od swojego zdania.
Wyraźna jest eskalacja agresji - zaczyna się od drobnych uszczypliwości,
a kończy na poważnych obelgach i zniewagach. Psychologowie tłumaczą tak
wysoki poziom agresji tych wypowiedzi faktem wysokiej anonimowości
użytkownika internetu, co prowadzi do odrzucenia hamujących ich w
analogicznej sytuacji w realnym świecie norm społecznych, co owocuje
brakiem poczucia odpowiedzialności za napisane wypowiedzi. Dla wielu
ludzi internet bywa też miejscem odreagowania skrywanych frustracji."
http://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82%C3%B3tnia_inter
netowa

Mamy w koncu na grupie rowniez i rasowe trolle:
"Trolling to wysyłanie wrogich, obraźliwych lub kontrowersyjnych
wiadomości na jedno z publicznych "miejsc" w Internecie (grupy i listy
dyskusyjne, fora internetowe, czaty itp.) w celu wzniecenia kłótni.
(...)
Troll rozpoczyna dyskusję przede wszystkim po to, aby wywołać
zamieszanie, wyładować w niej swoje negatywne emocje, oraz aby poczuć
się ważnym i zauważonym. Rzadziej spotykanym powodem jest chęć popisania
się elokwencją i sztuką erystyki."
http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

18. Data: 2006-08-02 07:17:38

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zlamalas Netykiete atakujace mnie personalnie. Ja tego nie zreobiolem.

Ty nie?? A to czyje slowa: "A u kogo przewazaja emocje nad rozumem -
niech nie czyta." Co myslisz, ze kazdemu mozna nabluzgac ile wlecie, mimo ze
nie masz pojecia do kogo te slowa kierujesz? Ciebie Netykieta nie
obowiazuje?

> Netykieta nie przewiduje sytuacji, w ktorej niebezpieczna dla zdrowia
> i zycia sekta pogormcow naukowcow zaspamuje caly forum i obnizy jego
> poziom do chlewu.

Poza tym skoro nie podoba Ci sie sytuacja na tej grupie, to zapewniam Cie,
ze tym sposobem niewiele tu zdzialasz, a swoimi postami o powyzszej tresci
nie reprezetujesz wyzszego poziomu.
A propos ludzie posiadaja wolna wole i nie potrzebuja pouczen, komu wierzyc,
a komu nie, sami maja swoj rozum i moga wybierac diete, jaka chca. Swoim
podejsciem do sprawy dajesz do zrozumienia, ze DO jest zla, niezdrowa itd.,
a znasz przepis na cud diete? Chyba nie bo nawet wybitni naukowcy do tej
pory nie potwierdzili naukowo zadnej cud diety. A to ze niektorym sluzy DO
nie znaczy, ze trzeba ich tepic, skoro maja ochote dzielic sie swoimi
spostrzezeniami na ten temat to chyba bardziej pozyteczne jest to niz
terroryzowanie kazdego kto powie cos nie po Twojej mysli. Nikt nikogo na
sile tu nie zmusza do DO, a prawo wypowiedzi ma kazdy.

Zwroc uwage na to, ze Twoje podpisy typu "uwazaj..." moga byc przez nowych
grupwiczow duzo gorzej odbierane niz rady Optymalnych do zmiany diety na
Opty.

--
ewka

19. Data: 2006-08-02 08:37:54

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> [...]
> zamieszanie, wyładować w niej swoje negatywne emocje, oraz aby poczuć
> się ważnym i zauważonym. Rzadziej spotykanym powodem jest chęć popisania

A to twoje Cooler:

"Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):
> k...@g...com pisze:
>
> [...]
>
> Z jakiego szpitala uciekles?"

Do jakiej kategorii dyskusji publicznej zakwalifikujesz swoja odpowiedz
na post kowalskiego, pracowniku naukowy roslinozerstwa? Ty i
anna.....jeff postepujecie zgodnie z zasada Kalego: Kali ukrasc to
dobrze, Kalemu ukrasc to zle. A Kali zawsze "przestrzega" netykiety i
zasad debaty publicznej.

20. Data: 2006-08-02 09:17:50

Temat: Re[2]: oczyszczanie organizmu
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Are,
Wednesday, August 2, 2006, Are :

> [...]

A> Netykieta nie przewiduje sytuacji, w ktorej niebezpieczna dla zdrowia
A> i zycia sekta pogormcow naukowcow zaspamuje caly forum i obnizy jego

andy to swoja droga, ale ty swoimi oskarzeniami (ze to sekta itp)
wobec optymalnych tez lamiesz netykiete
skoro juz masz zamiara pouczac co i jak to sam sie stosuj

klinton

PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

Nawet senator amerykanski moze ulec czarowi szarlatanow:)
Jedzenie jak lekarstwo
Set Point- doradcy
Naukowa karuzela strachów
Zywienie veganskie (ubogo-pastwiskowe)