odkurzacz bezworkowy tzw cyklon...

1. Data: 2014-04-27 14:09:46

Temat: odkurzacz bezworkowy tzw cyklon...
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

po wielu latach pracy rozleciała se rączka do odkurzacza LG, niestety teraz
juz trzeba czekać kilak tygodni na sciągnięcie i to czort wi jakiej jakości.

Co proponujecie, jaki bezworkowic. cena rozsądną żadnych szaleństw...

2. Data: 2014-04-27 16:07:27

Temat: Re: odkurzacz bezworkowy tzw cyklon...
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-27 14:09, Marek Dyjor pisze:
> [...]
> jakiej jakości.
>
> Co proponujecie, jaki bezworkowic. cena rozsądną żadnych szaleństw...

Dyson

3. Data: 2014-04-27 16:15:02

Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

T->Dnia 2014-04-27 14:09:46 niejaki Marek Dyjor napisał:
> cena rozsądną żadnych szaleństw...

może coś z dirt devil
tanie i dobrze ssają

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

4. Data: 2014-04-27 17:46:14

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frez wrote:

> Dyson

jakbym miał za dużo kasy to bym nie pytał... :)

5. Data: 2014-04-27 19:46:39

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-27 17:46, Marek Dyjor pisze:

> jakbym miał za dużo kasy to bym nie pytał... :)
No tak, ale czasem warto ścierpieć, odłożyć żeby potem nie kląć...

6. Data: 2014-04-27 19:56:29

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 17:46:14 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

> jakbym miał za dużo kasy to bym nie pytał... :)

A stare przysłowie znasz: Ubogich nie stać na tanie zakupy?
Uzasadnienie: jak za towar dwa razy zapłacisz to tanio nie będzie.

--
ZZ@private

7. Data: 2014-04-27 21:31:27

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-27 14:09, Marek Dyjor pisze:
> Co proponujecie, jaki bezworkowic. cena rozsądną żadnych szaleństw...
Trzeci miesiąc używam Zelmer Solaris Twix i sobie chwalę.
Cena 440 zł, bez worka, dobrze ciągnie, turboszczotka działa ok.
Jacek

8. Data: 2014-04-27 23:21:50

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ wrote:

> A stare przysłowie znasz: Ubogich nie stać na tanie zakupy?
> Uzasadnienie: jak za towar dwa razy zapłacisz to tanio nie będzie.

żadną siła mnie nie przekona do wydania takiej kasy za cholerny odkurzacz...

to jest tylko odkurzacz i nie powinien kosztować tyle co komputer.

no way. tak samo jak nie kupiłbym kotła firmy viessman

9. Data: 2014-04-27 23:24:18

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> Trzeci miesiąc używam Zelmer Solaris Twix i sobie chwalę.
> Cena 440 zł, bez worka, dobrze ciągnie, turboszczotka działa ok.

najgorsze że ten odkurzacz co mam jest OK... jestem z niego cholernei
zadowolony.

tylko ta zasmarkana rura z rączką któa sie urwała, chyab kupię żywiće
epoksydową włókno szkalne i naprawię tę rączkę.

Po prostu obawiam sie że z kolejnego zakupu nie bedę tak zadowolony jak z
tego co mam a mam go już prawie 8 lat :)

10. Data: 2014-04-28 10:03:38

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Apr 2014 17:46:14 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> jakbym miał za dużo kasy to bym nie pytał... :)

Polecam ciekawą dyskusję, gdzie odpowiada osoba naprawiająca odkurzacze:
http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1pe2bd/iama_va
cuum_repair_technician_and_i_cant_believe/

Trzeba mieć na uwadzę, że to rynek za wielką wodą, ale ma ciekawe zdanie o
markach, które u nas uważa się za "te lepsze".

Konkretna uwaga o Dyson:
http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1pe2bd/iama_va
cuum_repair_technician_and_i_cant_believe/cd1en7o

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

spowalniacz, hamulec drzwi przesuwnych
dom ogrzewanie gazem ok 280 m
Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
Koszt domu - ok 180 m w stanie surowym
IV Mistrzostwa Instalatorów Systemów Alarmowych