odkurzanie w domu alergika

11. Data: 2009-12-10 15:03:28

Temat: Re: odkurzanie w domu alergika
Od: "Krusia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> no tak, ale jak ma już alergie, to trochę za późno i faktycznie, może sie w
> astme przerodzić
>
> ale z pkt3 się zgadzam
>
> btw, ja uzywam zwyklego elektroluxa twin costam z hepa12(ztcp), bezworkowy,
> tylko z pojemnikiem (to jest dopiero ekologiczny odkurzacz- nie dosc ze nie
> scianaja makulatury na worki, to jeszcze kasy mi nie ubywa na kupowanie
> nowych, a filtry myje sie normalnie w wodzie) i córa moja (~6 mcy) jeszcze
> nie dostała żadnej alergii
> a odkurzane jest czasami nawet 2x w tygodniu :)

Wszystkim bardzo dziękuję za uwagi i porady. W przeciwieństwie do tego co
poczytałam na grupie pl.soc.dzieci tutaj dowiedziałam się sporo i nikt o dziwo
nie odjeżdżał od mojego konkretnego pytania w jakieś bzdurne pogawędki.
Serdecznie wam wszystkim dziękuję. Teraz mam materiał do przemyśleń. Co do
uodporniania, to niestety jest za późno. Mój synek ma stwierdzoną alergię na
kurz...
Krusia.

12. Data: 2009-12-12 21:42:03

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziwo
> nie odjeżdżał od mojego konkretnego pytania w jakieś bzdurne pogawędki.

Bo tutaj nikt nie chwali się swoimi dziećmi/tłumaczy się ze swoich
błędów/usprawiedliwia swoje błędy itd itp całą masa psychologicznych
mechanizmów obronnych

> [...]
> uodporniania, to niestety jest za późno. Mój synek ma stwierdzoną alergię

OK, ale nie przesadzaj w drugą stronę - przesada, nadmierna sterylność to
najgorszy wróg. IMHO zwykły odkurzacz z filtrem HEPA na 100% wystarczy.
Poza tym - "stwierdzona alergia" to pojęcie rozmyte. Testy skórne czy z krwi
(IGE) to nie wszystko. Nie dają one odpowiedzi na wszytkie pytania. Alergia
czasem sama mija bez śladu i lekarze nie wiedzą czemu.
Najważniejsze to zachować zdrowy rozsądek.

MS

mycie okien plastikowych
Regeneracja okien pcw
ława ze szklanym blatem
Przekształcenie mieszkania własnościowego na ... czy warto?
prosty monitoriung na 1 kamerze