odwołanie

1. Data: 2003-07-12 08:03:11

Temat: odwołanie
Od: "Jarek" <j...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak napisać odwołanie od wyniku egzaminu wstępnego na studia w przypadku gdy
zabrakło kilku punktów aby dostać się na wymarzony kierunek?Czy ktoś mógłby
mi pomóc?

2. Data: 2003-07-12 11:05:48

Temat: Re: odwołanie
Od: "jbj" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@x...wp.pl> napisał:

> [...]
gdy
> zabrakło kilku punktów aby dostać się na wymarzony kierunek?Czy ktoś

Witam,
nie sądze, żeby odwołanie coś pomogło-niespecjalnie sobie wyobrażam jakich
argumentów mógłbyś użyć....że co? Że komisja rekrutacyjna się pomyliła? Że
źle dodali punkty? Lepiej napisz podanie o przyjęcie na wolnego słuchacza. W
ten sposób po zaliczeniu pierwszej sesji bezboleśnie staniesz się studentem.
jbj

3. Data: 2003-07-12 14:17:32

Od: "Bee" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbj" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> źle dodali punkty? Lepiej napisz podanie o przyjęcie na wolnego słuchacza.
> ten sposób po zaliczeniu pierwszej sesji bezboleśnie staniesz się
Możliwe, że chodzi tu o inne "odwołanie" - ostatnio koleżanka mnie tym
terminem zadziwiła. Mówiła mianowicie, że jeśli się nie dostanie to pojedzie
złożyć odwołanie właśnie, dotyczące przyjęcia jej w razie zwolnienia miejsc
na kierunku, na który zdawała (często tak jest, żektoś dostał się na kilka
uczelni a wybiera jedną)

Gosia

4. Data: 2003-07-12 16:15:00

Od: "Jarek" <j...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

dokładnie o to chodzi!

5. Data: 2003-07-12 17:03:05

Od: "Bee" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <j...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> dokładnie o to chodzi!
No to się zgadzamy, ale i tak Ci nie pomogę, ja się raczej dostałam. Jak
kolezanka będzie pisała (chociaż też wątpię) to się podpytam. Ale może
spytaj się w dziekanacie, może trafisz na jakąś miłą panią (powodzenia w
szukaniu;))

Gosia

6. Data: 2003-07-13 07:31:21

Od: "Jarek" <j...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najgorsze jest to, że jeszcze nie wiem czy się dostałem, ale wolę być
przygotowany na każdą okoliczność.Zdawałem na anglistykę do Wrocka.Po
pisemnym z 800 kandydatów zostało ok 180.Po ustnych też mniej więcej połowa
odpadnie, a miejsc tylko 60(w tym jeszcze miejsca rektorskie).I tak miałem
duże szczęście, że udało mi się zdać.

Co lepiej ?
jak zostać nauczycielem bez kursu pedagogicznego?
POMOCY !
Niezdany minowany
dyslektyk a matura