odzywki dla sportowców

1. Data: 2004-09-22 10:27:03

Temat: odzywki dla sportowców
Od: "karola" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry, witam wszystkich!
w sumie nie wiem gdzie powinnam zadac to pytanie ale sadze ze w tej grupie
moz\e znalezc sie osoba ktora mi pomoze
pytanie zachaczajace o biochemie:)
chodzi o odzywki dla sportowcow...martwie sie o brata:(ma 15 lat i faszeruje
sie 'witaminami'na ulotkach przeczytalam ze sa to zwaiazki ktore
przyspieszaja metabolizm min. kreatyna łaczona z innymi niestety nie
pamietam reszty a sprawdzenie ich jest nie mozliwe:(!bo nie mam dostepu do
tych puszek!!faktycznie przyrost masy miesniowej zaskakuje!15 latek
wygladajacy na 19!!no sory!!i pewnie to wlasnie go pociaga
ale..czy ingerencja w metabolizm organizmu w sumie jeszcze dziecka! nie grozi
jakimis konsekwencjami chociazby na przyszlosc?cos tak czuje ze nie! ale
moze sie myle
prosze kogos o porade jakies zrodla BARDZO!!
jezeli bede miala pewnosc to mu to wywale!!!no a jezeli sie okaze ze jestem
przewrazliwiona siostra to zostawie w spokoju:)
czekam na odp.
z gory dziekuje!

2. Data: 2004-09-22 19:46:46

Temat: Re: odzywki dla sportowców
Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno lepiej dla niego, jesli ładuje sie witaminami i odzywkami, niz
gdyby miał chlać, cpac, palic i nie uprawiac sportu. Gorzej jesli w jego
"apteczce" są nie tylko suplementy. Skoro tak szybko rośnie to moze koksuje?

3. Data: 2004-09-26 09:39:05

Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj znajdziesz ludzi podobnych do swojego brata, a takze materialy
dotyczace trapiacego Cie problemu www.sfd.pl

Test programu AnoMail
Padaczka skroniowa-czy napewno padaczka?
Prośba o recenzje
operacja na sercu a zebra??
postinor