[opinie] Wkretarka

11. Data: 2006-06-26 06:18:30

Temat: Re: [opinie] Wkretarka
Od: Inf <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie nad zakupem wkretarki akumulatorowej, raczej do
> zastosowan amatorskich.

takim Topexem 24V wykończyłem całe piętro (płyty GK, podłogi z desek) i
cały czas jest w użyciu,
udar w zasadzie jest zbędny w tym modelu ale w betonie też wierciłem,
mam go chyba z 5 lat,

12. Data: 2006-06-26 06:18:55

Od: Inf <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.topex.com.pl/katalog_topex/10/02/2.html

13. Data: 2006-06-26 17:53:45

Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reseller" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> kupic tandety "marketowej" za 50 zl. Ciekawe parametry maja: Einhell,
> Skill, Bosch juz o DeWalt nie wspomne... Interesuje mnie raczej nizsza

Einhell to troche pod supermarket podchodzi

moge polecic B&D http://arbiter.pl/zdjecie/9496 - cena zakupu okolo 130 pln

> wiem, ze sprzet jest zacny. Oczekuje opinii na temat Enihella i
> ewentualnie wybranych modeli Skilla moze innych marek - tak do 200 zl.

skila nie polecam. kupilem wiertarkę za około 130PLN (allegro fvat) i
spaliła się po godzinie pracy. Mam tez wkretak skila - działa i nie jest
zły.

> profesjonalne? Czy macie doswiadczenia z zakupem w/w na Allegro?
> Slyszalem opinie, ze mozna trafic podroby, czy to prawda?

tak, prawda. duzo boscha jest na allegro podrób. W szczegolnosci młoty gbh
24 za okolo 200pln to chinska podróba
np to - zwykłe oszukaństwo:
http://allegro.pl/item111475706_bosch_gbh_2_24_dsr_g
ratis_suuuper_oferta.html

ogolnie niebieski bosch musi kosztowac około 500pln - wkretarka. jesli nowy
i kosztuje 150 to podróba.

Kup uzywanego boscha
http://allegro.pl/item112061836_bosch_wkretarka_9_6v
_ladowarka.html

kupilem cos takiego, tylko serii niebieskiej - profi za 120pln i jest
świetna

co do marketowych to tez przerabiałem - niestety są słabe akumulatory - ale
tez mozesz kupic w markecie za 80pln i bedzie ok - najwyzej do reklamacji

14. Data: 2006-06-26 17:55:23

Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
wiadomości news:e7mkp7$ief$1@news.onet.pl...

> Ja mam Bosha IXO. O wyborze zdecydowały bardzo małe rozmiary i bateria

ale chyba nie ma regulacji obrotów - i to jest wkretak a nie wkretarka?

Ogolnie wyglada super i jest fajne. jednak juz teraz nie kupie nigdy
wkretaka bez regulacji obrotów - idealnie zrywa łby srub i niszczy bity

15. Data: 2006-06-27 18:47:23

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbiter" <@arbiter.pl> napisał w wiadomości
> Ogolnie wyglada super i jest fajne. jednak juz teraz nie kupie nigdy
> wkretaka bez regulacji obrotów - idealnie zrywa łby srub i niszczy bity

Są już modele IXO 6, 7 i 11 V ze wszyskimi opcjami (poza udarem rzecz jasna
;)

--
ZZ@private

16. Data: 2006-06-27 20:08:26

Od: "horatioh" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
Mam AEG EZ1320 niby tylko 2,4V od 10 lat - zero problemow - aku ładuje się
w godzine - nic lepszego nie spotkałem - polecam

17. Data: 2006-06-27 20:35:00

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "horatioh" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> <ciach>
> Mam AEG EZ1320 niby tylko 2,4V od 10 lat - zero problemow - aku ładuje
> się w godzine - nic lepszego nie spotkałem - polecam

I powaca pytanie (jak jeszcze w wątku jest pytacz ;) do wkręcania czego
urządzenie ma służyć, bo raczej przy użciu powyższego nawet sosnowej
boazerii się nie ułoży ;-)

--
ZZ@private

18. Data: 2006-06-28 19:34:50

Od: "horatioh" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I powaca pytanie (jak jeszcze w wątku jest pytacz ;) do wkręcania czego
> urządzenie ma służyć, bo raczej przy użciu powyższego nawet sosnowej
> [...]
Jesteś pewien - używałeś mam nadzieję że nie jak młotka-??? - wątpię - na
jednej baterii ok 12 szafek z ikei złożyłem - sprzęgło - rewelacyjne
końcówki po 10 latach w doskonałym stanie - Made in Japan - w pudełku
zalazłem taka słodką karteczkę - po angielskiemu ( ja (wymieniony z
nazwiska) japończyk zaświadczam swoim honorem że wyrób ten został wykonany z
najwyżym standardem stosowanym przez nasza firmę i przezemnie- przyznaje Mu
rację. Pytanie ile tej boazerii chcesz codziennie ułożyć - bo ja jak mam
rozebrać komputer ok. 4 - 8 śrubek używam właśnie tego narzędzia. Mąłe
poręczne lekkie nie udaje wiertarki, łamany uchwyt.

19. Data: 2006-06-28 19:53:36

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewien - używałeś mam nadzieję że nie jak młotka-??? - wątpię - na
> jednej baterii ok 12 szafek z ikei złożyłem - sprzęgło - rewelacyjne

Tyle że szafki z ikei prawdziwe drewno w paletach na których stały widzały.

> [...]
> z najwyżym standardem stosowanym przez nasza firmę i przezemnie- przyznaje

A czy ja zaprzeczyłem? Albo napisałem że jest złe?
Przeczytaj ze zrozumieniem, OK?

> Pytanie ile tej boazerii chcesz codziennie ułożyć - bo ja jak mam
Może boazeria to nie jest dobry przykład, bo tam to co najwyżej
kilkadziesiąt dziennie co prawda w kołki do betonu najczęściej

> rozebrać komputer ok. 4 - 8 śrubek używam właśnie tego narzędzia. Mąłe
> poręczne lekkie nie udaje wiertarki, łamany uchwyt.

A pomyślałeś Ty że do wkręcenia wkręta w drewno jest potrzebna inna siła niż
przy śrubce z komputera?
Ciekawe jak byś się sprawdził przy ocieplaniu domu i przykręcaniu
styropianu.
No właśnie, do różnych zastosowań różne narzędzia, chyba że wierzysz w te
super hiper wypaśne urządzenia z TV ;-)

--
ZZ@private

20. Data: 2006-06-28 19:54:06

Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "horatioh" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> rozebrać komputer ok. 4 - 8 śrubek używam właśnie tego narzędzia. Mąłe
> poręczne lekkie nie udaje wiertarki, łamany uchwyt.

no to masz wkrętak a nie wkrętarkę;)

plomby
Porady w sprawie wanny
Likwidacja BILLY 60 cm :-(
Deski barlineckie na parkiet bez zrywania?
jak zmyć tłuste plamy ze ściany?