optymalne tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2005-03-04 12:13:24

Temat: optymalne tabletki antykoncepcyjne
Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

18-latkom zdecydowanie polecam tabletkę o nazwie konfesjonał. Daje 100%
gwarancję skuteczności, jest bezpłatna, pozytywnie wpływa również na umysł.
Seks to nie jest rozrywka; odpowiedzialny człowiek traktuje takie sprawy
poważnie, tzn. czeka z tym do ślubu świadom możliwych konsekwencji, używa
rozumu, nie kieruje się instynktami i nie ulega tandentnej propagandzie
pseudonowoczesności naciągaczy.
Pozdrawiam,
-J.

2. Data: 2005-03-04 12:24:21

Temat: Re: optymalne tabletki antykoncepcyjne
Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek napisał(a):
> 18-latkom zdecydowanie polecam tabletkę o nazwie konfesjonał. Daje 100%
> gwarancję skuteczności, jest bezpłatna, pozytywnie wpływa również na umysł.

i mozna sie jeszcze załapać na dziecko z księdzem...

faktycznie super sprawa...

> [...]
> poważnie, tzn. czeka z tym do ślubu świadom możliwych konsekwencji, używa
> rozumu, nie kieruje się instynktami i nie ulega tandentnej propagandzie

faktycznie, lepsi są pseudomoralni naciągacze z ambony...

> Pozdrawiam,

ja nie...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-03-04 12:46:22

Od: "Kokosz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poważnie, tzn. czeka z tym do ślubu świadom możliwych konsekwencji, używa
> rozumu, nie kieruje się instynktami i nie ulega tandentnej propagandzie

no wiesz ? jak tak można ? - na tej grupie ? co powie Piotrek - klepa trzy
po trzy ?
Teraz 12 - latki mogą się oddawać chuci mając w zanadrzu tabletki
Małolat-RU-123, 3 warstwowe o smaku ananasowym. Podobno amerykańscy uczeni
kończą prace nad nowymi wielosmakowymi opigułkami antykoncepcyjnymi dla
9-latek pod nazwą "Twój Pierwszy Raz Na Pierwszą Komunię"

Kokosz

4. Data: 2005-03-04 13:05:00

Od: "Piotrek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek bredzi:
> 18-latkom zdecydowanie polecam tabletkę o nazwie konfesjonał.

fanatykom, tudzież chorym psychicznie, czy też frustratom polecam co innego.

PLONK TROLLU!

Bez pozdrowień.

5. Data: 2005-03-04 13:06:40

Od: "Piotrek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kokosz bredzi:
> no wiesz ? jak tak można ? - na tej grupie ? co powie Piotrek

starasz sie być dowcipny - nie wychodzi ci, imasz się chamstwa - to ci
wychodzi, imasz się ironii i sarkazu - to już nie.

Nawet złośliwy nie jesteś.

Trollem jesteś. A jaki troll - każdy widzi.

PLONK TROLLU!

Bez pozdrowień.

--
Piotrek

6. Data: 2005-03-04 13:16:19

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kokosz" napisał w wiadomości
> [...]
> kończą prace nad nowymi wielosmakowymi opigułkami antykoncepcyjnymi dla
> 9-latek pod nazwą "Twój Pierwszy Raz Na Pierwszą Komunię"

Jedna wielka Twoja kompromitacja (nie pierwsza i zapewne nie ostatnia)
Tani, bo nie 'drogi' ograniczony prowokujący głupku - PLONK!

równiez brak pozdrowień!

7. Data: 2005-03-04 13:20:18

Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek nie bredzi. To Ty jeszcze pewnych rzeczy nie zrozumiałeś.
Nie jestem fanatykiem, tylko mi szkoda dziewczyny pod której postem chciałem
umieścić swój. Nie jestem nawet chrześcijaninem, chociaż jestem wierzący.
Psychicznie chory nie jestem. Jeśli coś mnie frustruje, to krzywda jaką
wyrządzają pomyleńcy małolatom.
Pozdrawiam.
-J.

8. Data: 2005-03-04 13:31:31

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> 18-latkom zdecydowanie polecam tabletkę o nazwie konfesjonał.

Nie dam rady połknąć

Monika

9. Data: 2005-03-04 13:45:10

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek napisał(a):
> [...]
> umieścić swój. Nie jestem nawet chrześcijaninem, chociaż jestem wierzący.
> Psychicznie chory nie jestem. Jeśli coś mnie frustruje, to krzywda jaką

człowieku o czym Ty mówisz??

10. Data: 2005-03-04 13:50:19

Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" napisał w wiadomości
> Janek nie bredzi. To Ty jeszcze pewnych rzeczy nie zrozumiałeś.

tego nie wiesz tak naprawdę..

> Nie jestem fanatykiem, tylko mi szkoda dziewczyny pod której postem
chciałem
> umieścić swój. Nie jestem nawet chrześcijaninem, chociaż jestem wierzący.

ja też i jakoś nie bardzo widzi mi się 15latka jako mama 1,5 rocznego
dziecka, zarywająca gimnazjum i jeszcze nie wiadomo co dalej...
a widziałam takich aż za wiele... wiadomo jaka jest natura człowieka i
napewno nie tylko do dziewczyn powinieneś kierować swoje wołanie...

> Psychicznie chory nie jestem. Jeśli coś mnie frustruje, to krzywda jaką
> wyrządzają pomyleńcy małolatom.

tzn gwałty? tzn molestowanie? bo pigułki to akurat najmniejsze 'zło' o ile
wogóle jakieś 'zło'... Czy wy nie możecie zrozumieć... eh

> Pozdrawiam.
> -J.

sauna
Co myślicie o Lux-Med lub Opiece Medycznej przez PZU?
Pytania a propo wyrostka robaczkowego
repozycja krążka m. kręgowego- jak??
Concor i stopniowe odstawianie leku