[ot] Niezbednik dietetyczny

1. Data: 2004-05-15 16:07:26

Temat: [ot] Niezbednik dietetyczny
Od: "Pawel Kazienko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze przeszkadzma, ale polecam moj program - NIezbednik
Dietetyczny - dostepny na Allegro

Naprawde swietny i przydatny program dla kazdego - szczerze polecam!!

2. Data: 2004-05-15 18:18:14

Temat: Re: [ot] Niezbednik dietetyczny
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Kazienko" <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c85eu6$krp$1@absinth.dialog.net.pl...
> Przepraszam, ze przeszkadzma, ale polecam moj program - NIezbednik
> Dietetyczny - dostepny na Allegro

> Naprawde swietny i przydatny program dla kazdego - szczerze polecam!!

Wierze, że polecasz swój program, w każdym razie ja polecam:
http://www.allegro.pl/contact/contact.php
--> "Zasady na Allegro" --> "Chcę zgłosić spam (e-mail, grupy dyskusyjne)"

zgłosiłem i mam nadzieję, że jak założysz nowe konto, to nie będziesz robił
takich głupstw, a dodatkowo przeczytasz regulamin.

Pozdrawiam,
Adam

3. Data: 2004-05-15 20:00:30

Od: "Pawel Kazienko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem w tym miejscu przeprosić za mój post - nie zapoznałem się dokładnie
z regulaminem - a ten zakazuje tej formy reklamy sprzedawanych produktów.
Niestety wiem o tym dopiero teraz. Moge teraz tylko zalowac...

Pozdrawiam i sorry.

4. Data: 2004-05-19 13:22:19

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adamo 2." <a...@c...com> wrote in message
> [...]
robił
> takich głupstw, a dodatkowo przeczytasz regulamin.

Adamo,
Nie bądż taki swięty. Bez przesady. Jest to w końcu program, który może być
przydatny dla grupowiczów.
To nie tabletki odchudzające ani reklama viagry.
Pozdrawiam, Olek

Wapń
piwko imbirowe
[DO] Ilosc weglowodanow