(ot) O "Twoim Stylu"

1. Data: 2005-07-16 20:10:23

Temat: Re: (ot) O
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> wrote in message
news:dbbp9n$o51$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W całym moim życiu na newsach nie zdarzyło mi się dotąd użyć słowa
> "idiodialekt". Zresztą, takowe nieistnieje, o ile mi wiadomo.

cytowalam tylko to jak okreslilas swoj jezyk na niusach.........

iwon(k)a

1. Data: 2005-07-16 20:11:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> wrote in message
>
> cytowalam tylko to jak okreslilas swoj jezyk na niusach.........

Nie, nigdy nie określiłam mojego języka na newsach "idiodialektem".

JoP

1. Data: 2005-07-16 20:15:38

Od: "Ania Górecka" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Iwon(k)a napisał(a):

| "Ania Górecka" <a...@c...wp.pl> wrote in message

| nie probuje byc dokladna :)

Napisałaś "w czasie poprawiania" - wywnioskowałam, że skoro poprawiasz
to, co piszesz, to chcesz uniknąć błędów...

| to byl moj "idiodialekt stosowany na niusach" :)))

Acha. Fajnie.
Tylko jakoś mi głupio, że ja, mała dziewczynka, co to jeszcze matury
nawet nie ma, bardziej dba o czystość języka niż Ty, której zdarzało się
pisać artykuły do gazet.

--
Pozdrawiam, _
Ania |\'/-..--.

1. Data: 2005-07-16 20:16:16

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> chce powiedziec, ze brakuje TOBIE wyksztalecnia dziennikarskiego.

I z tego powodu nie spełniam definicji słownikowej? Ależ spełniam, tam jest
alternatywa, nie koniunkcja. (Alternatywa, nie alternatywa wykluczająca.)

> a to ma byc orginalny??? eee, to przegram z Toba na pewno :((

No to skończyły mi się pomysły względem tego, co chcesz osiągnąć stylizując
się na niedorozwiniętego niechluja. Poddaję się.

JoP

1. Data: 2005-07-16 20:18:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nigdy nie określiłam mojego języka na newsach "idiodialektem".

"Nie, nie używam "języka prosta", czymkolwiek by nie był. Widzę wyraźne
różnice nawet między własnym czysto prywatnym idiolektem używanym na
newsach,
a tym, do czego dąży TS, zaś moje teksty, za które mi płacą, dzieli od
rejestru TS pół galaktyki"

iwon(k)a

1. Data: 2005-07-16 20:20:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I z tego powodu nie spełniam definicji słownikowej?

spelniasz, tak ja ja spelniam.

Ależ spełniam, tam jest
> alternatywa, nie koniunkcja. (Alternatywa, nie alternatywa wykluczająca.)

ale wyksztalcenia Ci brakuje (chyba, ze sie myle, to przepraszam)

> No to skończyły mi się pomysły względem tego, co chcesz osiągnąć
> stylizując się na niedorozwiniętego niechluja. Poddaję się.

po co w ogole zaczynalas, prosil Cie ktos?

iwon(k)a

1. Data: 2005-07-16 20:21:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Nie, nie używam "języka prosta", czymkolwiek by nie był. Widzę
> wyraźne różnice nawet między własnym czysto prywatnym idiolektem

^^^^^^^^
> używanym na newsach,
> a tym, do czego dąży TS, zaś moje teksty, za które mi płacą, dzieli od
> rejestru TS pół galaktyki"

Dalej twierdzę (a powyższy cytat to raczej dowód na poparcie moich słów), że
nie zdarzyło mi się użyć słowa "idiodialekt" w kontekście innym niż
cytowanie Ciebie. Opuściłaś te lekcje w przedszkolu, kiedy uczyli składać
literki?

JoP

1. Data: 2005-07-16 20:25:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałaś "w czasie poprawiania" - wywnioskowałam, że skoro poprawiasz
> to, co piszesz, to chcesz uniknąć błędów...

rozumiem.

> Acha. Fajnie.
> Tylko jakoś mi głupio, że ja, mała dziewczynka, co to jeszcze matury
> nawet nie ma, bardziej dba o czystość języka niż Ty, której zdarzało się
> pisać artykuły do gazet.

a ile masz lat mala dziewczynko?
przed matura zdecydowanie wiecej znalam definicji gramatycznych, ale za to
np mniej angielskiego,
teraz jest odwrotnie. Przed matura umialam rozwiazywac zadania matematyczne,
teraz srednio,
przed matura znalam budowe anatomiczna dzdzownicy, teraz juz nie, rany ile
to ja niepotrzebnych
rzeczy znalam przed matura

iwon(k)a, stara baba po maturze ;))))))

1. Data: 2005-07-16 20:28:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że nie zdarzyło mi się użyć słowa "idiodialekt" w kontekście innym niż
> cytowanie Ciebie. Opuściłaś te lekcje w przedszkolu, kiedy uczyli składać

mam wrazenie, ze brakowal ciebie na tej lekcji dosc dlugo.....

iwon(k)a

1. Data: 2005-07-16 20:29:31

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> wrote in message

> spelniasz, tak ja ja spelniam.

A, spełniam. Uff.

> ale wyksztalcenia Ci brakuje (chyba, ze sie myle, to przepraszam)

Generalnie na tle ogółu społeczeństwa uważam się za osobę dość dobrze
wykształconą.

> po co w ogole zaczynalas, prosil Cie ktos?

Czasem mnie fascynuje ostra rozbieżność między różnymi aspektami kreowania
się na newsach przez niektóre osoby. Coś jak podający się za profesora
uniwersytetu osobnik mówiący "wziąść" i "swetr".

JoP

(SPAM) Nie typowa prośba o pomoc
Testery perfum
Co pod oczy dla faceta?
garnitur, na kilka okazji
[OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!