owoce

11. Data: 2002-05-20 12:17:42

Temat: Re: owoce
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No nie wiem, jak z tym gniciem watroby.....
> Na diecie niskotluszczowej, owocowo - warzywnej mialam problemy z wyrzutem
> zolci, jej produkcje i oproznianie woreczka wspomagalam ziolami. Dzialaly
na
> krotka mete niestety. Przy niedostatkach zolci wszystko jest jakby
> niedotrawione, mimo bomby blonnikowej paradoksalnie pojawiaja sie klopoty
> wyproznieniem. Biegunki na przemian z zaparciami, cierpi na to niemaly
> odsetek kobiet.
> Problemu nie mam teraz, od kiedy przeprosilam sie z maslem, nie zaluje

Z tym gniciem wątroby to był celowy zart słowny, gdyz wielu oponentów DO
wysuwa taki argument.

12. Data: 2002-05-20 13:10:29

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janek czarny" <c...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:acamsh$n2p$1@news.gazeta.pl...

> bez buraków byloby OK burak to sam cukieri jego ig jest wysokie

Pewnie masz rację.
Mi też bardziej podoba się świat bez buraków i dresiarzy.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl

13. Data: 2002-05-20 22:39:41

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości

> DO i d. niskowęglowodanowa to nie musi być to samo.

Można by powiedzieć, że DO jest przypadkiem szczególnym diety
niskowęglowodanowej. Wyróżnikiem jest przede wszystkim ograniczenie ilości
spożywanego białka. Nasz organizm potrzebuje niewielkich ilości białka, ale
o doskonałej jakości. Każdy nadmiar spożytych aminokwasów jest przetwarzany
głównie na węglowodany, a powstające w tym procesie grupy aminowe poprzez
amoniak przetwarzane są na mocznik i wydalane. Lepiej już w to miejsce zjeść
węglowodany, bo organizm mniej jest obciążony wydalaniem i mniej zakwaszony.
Dieta niskowęglowodanowa z dużą ilością białka nie ma więc sensu.

> Stosuję czasami diete niskowęglowodanową ale nigdy nie stosowałem
optymalnej

No cóż, na d.o. trzeba ważyć i liczyć. Nie każdy umysł jest zdolny aż do
takiego wysiłku :)

Pozdrawiam
Leszek

14. Data: 2002-05-21 06:16:04

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
zakwaszony.
> Dieta niskowęglowodanowa z dużą ilością białka nie ma więc sensu.

Ma sens. Zapobiega katabolizmowi jednocześnie będąc niskowęglowodanową spala
tłuszcz. Taka dieta jest stosowana przez np profesjonalnych kulturystów.
Przykładowe ilości: węglowodany 70-150 g, białko 200-350 g, tłuszcz 50 g.
Taka dieta jest stosowana przez maks 2-3 dni. Później zwiększona jest ilość
węglowodanów i zmniejszona białka. Tego się nie stosuje długo ze względu na
nerki itp.
A co do jej skuteczności odchudzania to jest znacznie skuteczniejsza od
diety optymalnej ponieważ osoby o najniższej ilości % tkanki tłuszczowej to
właśnie ci stosujący tą dietę a nie optymalną. Nie widziałem optymalnego, u
którego widać pojedyncze włókna mięśniowe na brzuchu. A może Ty widziałeś?

> optymalnej
>
> No cóż, na d.o. trzeba ważyć i liczyć. Nie każdy umysł jest zdolny aż do
> takiego wysiłku :)

Z ważeniem i liczeniem nie mam problemu.
Ale niewiele umysłów jest w stanie wykryć sprzeczności i bzdury w tekstach
wygłaszanych przez promotorów diety optymalnej. :-)

15. Data: 2002-05-21 07:27:36

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale niewiele umysłów jest w stanie wykryć sprzeczności i bzdury w tekstach
> wygłaszanych przez promotorów diety optymalnej. :-)

Janie piszesz , że Krystyna jest tubą optymalną. Ja natomiast zauważyłem, że nie
ma po prostu postu do którego byś nie był nie negatywnie nastawiony. Może to
jest spowodowane nadmierną ilością mleka jaką wypijasz, lub po prostu brakiem
innego zajęcia. Sam pisałeś , że jesteś samotny . Samotny to nie znaczy
krytycznie nastawiony do wszystkiego i wszystkich.Czasami tak się zdarza jeżeli
ktoś czeka na nowy post przed komputerem lub otrzyma sygnał, że taka poczta
nadeszła od razu jeszcze nie zapoznawszy się wypowiedzią dyskutanta mają gotową
odpowiedź. Nie wiem jak to jest możliwe , że możesz się znać na wszystkim i o
wszystkim pisać taki OMNIBUS powinien już być dawno zgłoszony do księgi Ginessa.
A może by tak Twoje umiejętności wykorzystać TV w milionerach u Urbańskiego?
Morgano

16. Data: 2002-05-21 08:39:43

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobasz mi sie Leszku, chyba sie z Tobą ożenię.

17. Data: 2002-05-21 08:41:12

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ginessa.
> A może by tak Twoje umiejętności wykorzystać TV w milionerach u Urbańskiego?

to sie nazywa brak argumentow:)))
a gdy brak argumentow to optymalni kaznodzieje rozpoczynaja ataki personalne
wedlug jednego schematu.tylko komu to sluzy ???jakos nie spotkałem sie z
poklaskiem dla optymalnych poza nimi samymi
przeraza mnie ta jednomyslnosc i brak watpliwosci co do idei opty,no bo z dieta
to ma niewiele wspolnego
optykaznodzieje !!! a jak wam uklada sie wspolpraca z rodzinami radia maryja ???
to jest wasza konkurencja

18. Data: 2002-05-21 08:53:07

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> którego widać pojedyncze włókna mięśniowe na brzuchu. A może Ty widziałeś?

Ja widziałem - w lustrze.
Niezamierzonym efektem DO była utrata wagi.
Przez całe zycie miałem stala niedowagę ok 6 kg a po przejsciu na DO, po
dwóch miesiacach ubylo mi jeszcze 7 kg.

19. Data: 2002-05-21 17:25:35

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ma po prostu postu do którego byś nie był nie negatywnie nastawiony. Może
> jest spowodowane nadmierną ilością mleka jaką wypijasz, lub po prostu

Niezupełnie. Gdybyś czytał nie tylko posty o DO to wiedziałbyś, że było
trochę pozytywnych. Niestety duża część informacji na tej grupie jest typowa
dla desperatów usiłujących zrzucić wagę i prześcigających się kto ma głupszy
sposób.

> [...]
jeżeli
> ktoś czeka na nowy post przed komputerem lub otrzyma sygnał, że taka

Krytycznie nastawiony do wszystkiego i do wszystkich???
Jestem wyjątkowo pozytywnie nastawiony do świata za wyjątkiem: szarlatanów,
głupków, większości polityków, naszych władz itp. Poza tym jest SUPER!!!
Życie jest piękne! Zwłaszcza jak się nie jest grubasem jak niektórzy,
hehehehe. :-)

> [...]
Ginessa.
> A może by tak Twoje umiejętności wykorzystać TV w milionerach u

Jest mi bardzo przykro, że zazdrościsz mi moich skromnych możliwości
intelektualnych. To naprawdę nie moja wina, że Bozia nie każdemu dała po
równo. Nie znam się na wszystkim a z tego, ze posiadam w stosunku do
_niektórych_ na tej liście szersze horyzonty jestem bardzo zadowolony.

Do zdemaskowania oczywistych bzdur pisanych przez np niektórych optymalnych,
trzeba naprawdę niewiele. Niestety 70% polaków nie potrafi zrozumieć i
zinterpretować prostych tabel, a co dopiero mówić o porównaniu diety
optymalnej z rozsądną czy polityków myślących z Lepperem.

20. Data: 2002-05-21 17:29:23

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Niezamierzonym efektem DO była utrata wagi.
> Przez całe zycie miałem stala niedowagę ok 6 kg a po przejsciu na DO, po
> dwóch miesiacach ubylo mi jeszcze 7 kg.

Czy ja dobrze rozumiem?
Było źle, teraz jest jeszcze gorzej?
Z niedowagi masz teraz dużą niedowagę?

I z czego się cieszysz?

------------------------------------
- Siooooosssstroooooo! Paaaaaająąąąkkk.......!
- Nie mam czasu!

- Dooobraaaa, saaam bęęeedeee z nim waaalczyyyył........

po chwili

- Ti chxxxxjuuuuuu....., Ręceeeee wykręcasz???......

:-)

--

Optymalni nie tacy znowu optymalni
specjalisci poradzcie!!