oxis i pulmicort - kolejnosc

1. Data: 2006-06-17 21:38:14

Temat: oxis i pulmicort - kolejnosc
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Lekarz przepisal jakis czas temu mojemu mezowi te dwa preparaty... Poniewaz
dawno ich nie zazywal (alergia sezonowa, a sezon nadciaga :( ), zupelnie
wylecialo nam z glowy, ktory nalezy wziac pierwszy. Pamietam tylko, ze
odstep miedzy dawkowaniem powinien wynosic ok. 15 minut.
Czy kolejnosc zazywania jest obojetna, czy jednak ktorys z nich powinien byc
pierwszy?
Bede ogromnie wdzieczna za odpowiedz.

pozdrawiam
Berta

2. Data: 2006-06-17 22:42:59

Temat: Re: oxis i pulmicort - kolejnosc
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj tu:

http://tinyurl.com/r7brp

(Pulmicort odpowiada w tym poście Beclazone)

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-06-18 09:53:29

Od: "lek. Arek" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko, ze odstep miedzy dawkowaniem powinien wynosic ok. 15 minut.
> Czy kolejnosc zazywania jest obojetna, czy jednak ktorys z nich powinien

Najpierw Oxis potem po 15 - 20 minutach Pulmicort

--
lek. Arek
(Primum - non nocere !!!)

4. Data: 2006-06-18 11:31:23