pachnące forum

1. Data: 2006-07-27 19:36:36

Temat: pachnące forum
Od: "AniaManiaInska" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

jakiś czas temu był podawany link do forum o perfumach, wydaje mi się, że na
gazeta.pl jednak ani nie udało mi się znalezć w archiwum tego wątku ani nie
udało mi się takiego forum znależć na stronie gazety.
z tego co pamiętam to polecane przez kogoś forum było tylko i wyłącznie o
zapachach.
bardzo proszę o podesłanie linka do twgo forum

ińska

2. Data: 2006-07-27 21:06:33

Temat: Re: pachnące forum
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaManiaInska" <m...@t...pl> napisał w
wiadomości news:eab4kk$q3n$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> zapachach.
> bardzo proszę o podesłanie linka do twgo forum

Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

3. Data: 2006-07-28 07:11:17