otarcia od butów

1. Data: 2006-07-27 17:46:00

Temat: otarcia od butów
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam spory problem : w sobote jestem zaproszona na slub, wiec kupilam
wczoraj eleganckie klapeczki, zalozylam dzis do spodniczki coby je
troszke rozchodzic i mimo, ze okleilam stopy plastrem i wcale duzo nie
chodzilam, zrobily mi sie pecherze :-((( nie ma mowy, zebym jutro
zalozyla bo bola stopy, a watpie, zeby w sobote bylo duzo lepiej! A na
slub nie mam innych butow. Macie moze jakis sprawdzony i szybki sposob
na pozbycie sie pecherzy? Albo chociaz zlagodzenie objawów otarc? Bede
wdzieczna za wszelkie porady
pozdrawiam
femme

2. Data: 2006-07-27 18:45:59

Temat: Re: otarcia od butów
Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Femme" <f...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
Albo chociaz zlagodzenie objawów otarc? Bede
> wdzieczna za wszelkie porady
> pozdrawiam
> femme
Zaloz plaster/plastry firmy compeed, sa roznej wielkosci i sa jak druga
skora, nie widac, a co najwazniejsze nie boli nawet duze obtarcie.
Plaster odpadnie jak ranka sie zagoi, mnie w podobnej sytuacji uratowaly.
powodzenia
Ilona

3. Data: 2006-07-27 19:42:15

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaloz plaster/plastry firmy compeed, sa roznej wielkosci i sa jak druga
> skora, nie widac, a co najwazniejsze nie boli nawet duze obtarcie.
> Plaster odpadnie jak ranka sie zagoi, mnie w podobnej sytuacji uratowaly.

Nie boli nawet jak jest pecherz wypelniony woda??? I przykleja sie na te
pecherze? Gdzie sie to cudenko kupuje? I na jakie koszta mam sie
przygotowac? Bo szczerze mowiac nie slyszalam o tym...
Ufff...ilez pytan ;-)
pozdrawiam
femme

4. Data: 2006-07-27 21:32:27

Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.vena-vita.pl/product_info.php?cPath=37_15
2_153_182&products_id=3858
powinny być w aptekach, i sklepach medycznych
pozdrawiam
Basia

5. Data: 2006-07-27 21:49:13

Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja proponuję wymoczyć nogi w ciepłej wodzie z mydłem
na odciski można też maść na odciski z apteki OBE si chyba nazywa
mi pomogło

6. Data: 2006-07-29 21:33:00

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pecherze? Gdzie sie to cudenko kupuje? I na jakie koszta mam sie
> przygotowac? Bo szczerze mowiac nie slyszalam o tym...

kupisz w aptece, ok.14 zl
a na przyszlosc kup sobie tej samej firmy sztyft i posmaruj te miejsca,
ktore sa narazone na obdarcia, naprawde pomaga.
Ilona

7. Data: 2006-07-31 09:52:31

Od: "J.W." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Femme" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam

eleganckie klapeczki,

Istnieje coś takiego????

8. Data: 2006-07-31 12:19:13

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

J.W. wrote:

> eleganckie klapeczki,
>
> Istnieje coś takiego????

Dlaczego nie? Różne rzeczy moga być eleganckie, elegancja to odpowiedni
do sytuacji ubiór, makijaż a nawet zachowanie. MSZ nieeleganckie są
"zdrobnionka", ale klapki mogą być eleganckie, kostium plażowy też :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2006-07-31 12:42:22

Od: "J.W." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego nie?

I naprawdę uważasz, że jest to eleganckie obuwie na ślub?

10. Data: 2006-07-31 17:39:43

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

J.W. napisał(a):
> I naprawdę uważasz, że jest to eleganckie obuwie na ślub?

a czy mówiąc o klapkach, wyobrażasz sobie japonki czy klapki pod prysznic? :D
bo jeśli już mówimy o elegancji, to wyszłoby na to, że eleganckie buty to
tylko takie zakryte. a skoro sandały mogą być eleganckie, to klapki również -
w końcu różnią się od sandałów tylko brakiem jednego paska wokół kostki.

jakie buty
juz wiem, co zaloze na slub brata :-))
Dionet.pl
plastry podtrzymujące biust