otarcia od butów

następny post »
From: Femme <f...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: otarcia od butów
Date: Thu, 27 Jul 2006 19:46:00 +0200

Witam
Mam spory problem : w sobote jestem zaproszona na slub, wiec kupilam
wczoraj eleganckie klapeczki, zalozylam dzis do spodniczki coby je
troszke rozchodzic i mimo, ze okleilam stopy plastrem i wcale duzo nie
chodzilam, zrobily mi sie pecherze :-((( nie ma mowy, zebym jutro
zalozyla bo bola stopy, a watpie, zeby w sobote bylo duzo lepiej! A na
slub nie mam innych butow. Macie moze jakis sprawdzony i szybki sposob
na pozbycie sie pecherzy? Albo chociaz zlagodzenie objawów otarc? Bede
wdzieczna za wszelkie porady
pozdrawiam
femme