Re: otarcia od butów

Data: 2006-08-01 07:14:21
Temat: Re: otarcia od butów
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

J.W. wrote:

> I naprawdę uważasz, że jest to eleganckie obuwie na ślub?

Przecież napisałam, że elegancja to ubiór odpowiedni do sytuacji.
Pytałaś, czy istnieją eleganckie klapki - odpowiedź brzmi "tak".
Pytanie drugie - czy uważam je za odpowiednie na ślub - odpowiedź:
zależy w jakim charakterze klapkowicz na ten ślub idzie. Na własny
ślub niekoniecznie, ale na ślub koleżanki/znajomej mogą być. Acha,
jeżeli jest to urzędnik udzielający slubów, to tez nie ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem