panele przy drzwiach wejsciowych

11. Data: 2005-01-11 08:13:08

Temat: Re: panele przy drzwiach wejsciowych
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyR" <j...@k...chip.pl> wrote in message
news:41e3230f$1@news.vogel.pl...

> u mnie jest tak zrobione (jest brudno - kurz i troche zab czasu
zadzialal)

jeśli to, co widać na drugim zdjęciu, to panele, to tak waśnie nie
powinno się robić. Tak, wiem, co napiszesz, masz tak od lat i jest OK.
I super. Widac podłoga się tak ułożyła, że w tych drzwiach nie musiała
zmieniać położenia. Ale co, gdyby musiała?

J.

12. Data: 2005-01-11 14:36:24

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I super. Widac podłoga się tak ułożyła, że w tych drzwiach nie musiała
> zmieniać położenia. Ale co, gdyby musiała?

panel jest częściowo pod framuga drzwi i rzeczywiscie tylko minimalnie
odstaje od sciany/drzwi w tym miejscu
tak czy inaczej, Sierp ma chyba za duza dylatacje

JerzyR

13. Data: 2005-01-11 15:01:02

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Jan 2005 15:36:24 +0100
"JerzyR" <j...@k...chip.pl> wrote:

> odstaje od sciany/drzwi w tym miejscu
> tak czy inaczej, Sierp ma chyba za duza dylatacje

no ja mam na pewno :) i dlatego zanim zabiore sie za poprawianie, chce
wiedziec jak to dokladnie zrobic

Sierp

14. Data: 2005-01-11 18:21:43

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ja mam na pewno :) i dlatego zanim zabiore sie za poprawianie, chce
> wiedziec jak to dokladnie zrobic

panele powinny troche (u mnie ponad 3 tygodnie) polezakowac w pokoju gdzie
beda ukladane i wtedy nie ma problemu jak sie zrobi mniejsza szczeline kolo
drzwi - sprawdzilo sie - u mnie tak jest od 5 lat

JerzyR

15. Data: 2005-01-11 20:31:14

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2005 15:51:02 +0100
"Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> naskrobał(a):

> Ale: dylatację będziesz przykrywał listwą progową, prawda? Szeroką,
> żeby ukryć różnicę poziomów, zgadza się? Ponieważ wyżej masz terakotę,
> więc na terakocie listwa spocznie samym brzeżkiem, reszta będzie
> wystawała na panele. I super, taka listwa ma chyba 30mm szerokości,
> zasłoni Ci o ile dobrze widze po miarce na zdjęciach szparę na całej
> wystającej części framugi i (odpowiednio docięta) rozejdzie się
> jeszcze na boki.

tak, przykryje

> terakota
> | |
> -----------------
> --| listwa progowa |--
> ściana|---------------------| sciana
> ------|S S|------
> listwa| |listwa
> ------| |------
>
> S - szpachla

no mniej wiecej tak to bedzie wygladac

> Te boki może faktycznie są ciut za mocno podcięte, tam powinna być
> szpara 1,5cm, a nie 3-4

troche zle pod katem to pada - aktualnie w kazdym miejscu szczelina
dylatacyjna to ok. 2cm

popatrz tutaj http://sierp.net/4.jpg
przerwa gorna (miedzy terakota a panelami) to ok. 1,7-1,9cm
Ale centymetr nie wystarczy chyba na przykrycie tego zeba w calosci,
a juz na pewno nie wystarczy aby zaslonic drugi zab. Rozumiem, ze tutaj
proponujesz szpachle
jezeli by zmniejszyc te szczeliny do ok. 5mm - to jeszcze mogloby
wygladac.. mozna tak?

> możnaby jeszcze pokombinować z płaską listwą
> odpowiedniej szerokości, zasłaniającą to miejsce "na płask" i
> stanowiącą kontynuację listew przypodłogowych. Ładnie docięta i
> polakierowana mogłaby dobrze wyglądać. Problem będzie tylko z doborem
> materiału, panele o ile dobrze widzę, udają buk, listwy zapewne też
> będą w tym 'kolorze', płaskiej bukowej listewki raczej nie kupisz, ale
> można kupić płaskowniki wykończeniowe z MDFu, obciągnięte bukopodobną
> okleiną, może z tego?

popatrze w sklepie... albo kupie 5-6cm listwe stalowa - tylko nie wiem,
czy to aby nie bedzie gorzej wygladalo niz inne rozwiazania

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

Prosze o pomoc wanna Galaxa !
Boazeria korkowa w kuchni.
Do użytkowników mikrofali Whirlpool