"państowowe" śniadania

1. Data: 2004-05-22 14:36:46

Temat: Re: "państowowe" śniadania
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:40af3843$1@news.home.net.pl...

> Do tego kawusia z mleczkiem.
> Były też różne serki pleśniowe, pomidorki

To wszystko brzmi bardzo smakowicie zapewne, ale bardzo proszę, naprawdę
bardzo, bardzo proszę o umiar w stosowaniu nieuzasadnionego niczym
zdrabniania.
Podejrzewam, że mimo masy zdrobnień, kawa była z mlekiem a nie mleczkiem
(kokosowym? kokosowe jest mleczko, albo pszczele), pomidory wielkości
naturalnej a nie pomidorki deserowe wielkości wiśni, a sery były serami, a
nie serkami typu "serek wiejski" tylko z jakiegoś powodu pleśniowy.

Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojego monitu.
Sowa

1. Data: 2004-05-22 14:38:17

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Sowa<m...@b...pl>

> naprawdę bardzo, bardzo proszę o umiar w stosowaniu nieuzasadnionego
> niczym zdrabniania.

Bo?
Żyj i daj życ innym.

EOT

Paweł

PS: A poza tym, kto to mówi, minisowo? :))))

1. Data: 2004-05-22 15:04:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 May 2004 16:38:17 +0200, Paweł Niezbecki
<s...@p...acn.wawa> wrote:

>Sowa<m...@b...pl>

>Bo?
>Żyj i daj życ innym.
>
>EOT
>
>Paweł
>
>PS: A poza tym, kto to mówi, minisowo? :))))

ale to przynajmniej jest minisowa, a nie sowenka

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-05-22 15:05:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 22 May 2004 16:11:54 +0200, "Zora" <z...@g...pl>
wrote:

>Pomysłu to ja nie mam, alem ciekawa, co na polskie śniadanko było ;)
>

>Pozdrawiam Zora

pewnie zolty ser...i parowki!

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-05-22 15:17:36

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 22 mai 2004 ŕ 17:05:32, Krysia Thompson a écrit :

> pewnie zolty ser...i parowki!

Stawiam na Tolka Banana : jajecznica

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-22 15:20:56

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Bo?

Bo nic - nie bardzo rozumiem gdzie wyczytałeś jakieś groźby czy insynuace,
bo coś. Napisałam "_proszę_".

> Żyj i daj życ innym.

I nawzajem, nawzajem, to nie ja zdrabniam jak leci pomidorków, mączusi,
ogóreczków, chlebusiów, śniadanek itp.

> PS: A poza tym, kto to mówi, minisowo? :))))

I gdzie tu widzisz zdrobnienie?
Sowa

1. Data: 2004-05-22 15:25:26

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Stawiam na Tolka Banana : jajecznica

Zupa mleczna ze swojskim makaronem - mama opowiadała, że to właśnie jadali
, jak była mała.
Wyjątkowa atrakcją było ponoć, jak babcia dała się uprosić, żeby makaronu
nie siekać w paski krótkie, tylko cały placek rozwałkowany zrolować i takie
długie kroić i gotować.
I zacierki, ew. kluski lane na mleku.
I jajecznica. :)
I biały ser ze śmietaną.

Mama pochodzi wsi z terenów nadbużańskich.
Sowa

1. Data: 2004-05-22 15:42:20

Od: Magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naturalnej a nie pomidorki deserowe wielkości wiśni, a sery były serami, a
> nie serkami typu "serek wiejski" tylko z jakiegoś powodu pleśniowy.

Masz rację! kajam się zdrobnień więcej nie będzie.
Pojawiły się na wspomnienie śniadania:) rogaliki z wiśniami .... mmm
Kawa była zwyczajna z mlekiem i zwykłe ale _polskie_ pomidory

magda

1. Data: 2004-05-22 15:43:37

Od: Magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzi od tej propagandy prounijnej, to już zupełnie pogięło!
> mruczek

może i pogięło ale za to smacznie i nie od propagandy ale ochoty na coś
innego. Ale skoro Ty tak to odbierasz....

magda

1. Data: 2004-05-22 15:51:32

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jajka na miekko...

Gotowane na 2 "Zdrowaśki".
Sie przyznam że do tej pory tak mierze czas gotowania jaja na miękko -
wyjątkowo duże, gotuję na 3 Zdrowaśki, od zawrzenia wody rzecz jasna. ;-)

Sowa

masa z jogurtem
Jak skarmelizować banana
potrawy na parapetowe