parkiet + lakier? + olej?

1. Data: 2004-01-31 22:34:49

Temat: parkiet + lakier? + olej?
Od: "lukasz" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam kupiony parkiecik i zastanawiam sie czy potraktowac go olejem czy
lakietem.
Slyszalem ze olej jest"cieższy" w utrzymaniu i sie "brudzi"
co sadzicie o oleju (mi sie bardzo podoba:)

lukasz

1. Data: 2004-02-03 15:51:39

Temat: Re: parkiet + lakier? + olej?
Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukasz" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> lakietem.
> Slyszalem ze olej jest"cieższy" w utrzymaniu i sie "brudzi"
> co sadzicie o oleju (mi sie bardzo podoba:)

Mi rowniez bardzo sie podoba, mialem taki sam dylemat, parkiet z kempasu,
wybralem lakier bo nie stac mnie na tyle poswiecenia sie olejowanej
podlodze. Przy lakierze trzeba zasowac i sprzatac kurz a przy oleju
dodatkowo musisz go polerowacd, jednym slowem bez pomocy domowej mogila.

stawka doplaty z tytulu dostawy energii cieplnej?
Serwis www
Jakie drzewo przed dom?
Najniższa cena za 1m2 od developera
Wspólnota Mieszkańcow w blokach.