stawka doplaty z tytulu dostawy energii cieplnej?

1. Data: 2004-01-31 15:49:56

Temat: stawka doplaty z tytulu dostawy energii cieplnej?
Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

dostałem pisemko od mojej spółdzielni, która informuje mnie o stanie
rozliczeń za okres 01.05.2003 - 31.12.2003.

Rozliczono mnie z ciepła, zimnej wody i ścieków.

Do pisma dołączone jest kolejne, które brzmi tak:

"W uzupełnieniu do rozliczenia (tego powyżej) Zarząd Spółdzielni
Mieszkaniowej XXX informuje, że stawka dopłaty z tytułu dostawy
energii cieplnej za okres 01.05.2003 - 31.12.2003 wynosi 3,74 zł/m2.

Obiciążenie z tego tytułu wynosi 215,80 zł.

Każą mi to zapłacić.

Czy spółdzielnia może sobie ustalić wstecz taką stawkę i kazać mi to
teraz dopłacać? Co to za opłata?

--
___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
`(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766