patternsonline - nowy wzorek :)

1. Data: 2002-03-09 18:58:36

Temat: patternsonline - nowy wzorek :)
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Doszlam dzisiaj do watku wlasnie o patternsonline, zarejestrowalam sie
tam oczywiscie od razu i jestem gotowa do wyboru swojego wzorku.
Zdecydowalam sie na pieska - Clothes - postanowilam jednak zanim wybiore
ostatecznie upewnic sie, ze nikt z grupki takiego wczesniej juz nie wzial.
Spisalam sobie wszystkie, ktore byly do tej pory podawane (no ale przede
mna jeszcze sporo postow do przeczytania, wiec nie wiem czy to naprawde
wszystkie). Tak wiec piszcie czy czasem nie macie juz takiego, jak nie to
czym predzej zamawiam i oczywiscie dziele sie z chetnymi od razu :))

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm

"Po kazdym dniu trzeba postawic kropke,
odwrocic karte i zaczynac na nowo."
Phil Bosmans

1. Data: 2002-03-13 21:21:42

Temat: Re: patternsonline - nowy wzorek :)
Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Mar 2002 19:58:36 +0100, Monga <m...@n...fm> wrote:

> [...]
>wszystkie). Tak wiec piszcie czy czasem nie macie juz takiego, jak nie to
>czym predzej zamawiam i oczywiscie dziele sie z chetnymi od razu :))

Jak na razie wiem tylko o takich obrazkach. :

KOTY:
- "Cat's Know"
- "Cat's hair"
MYSZKI:
- "hot-cold"
ZOLWIE
- "55 turtles"
OWOCE
- "jablkagruszkiczeresnie"
KONIE:
- "enchanted-glade"
- "konie-43"
- "Snowbound"
PSY:
- "Crisis-dostepne"
WIDOCZKI
- "blue-door"
- "blue-window"
- "stone-door"
- "stone-window"

1. Data: 2002-03-13 21:28:17

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> :

> KOTY:
> [...]

Uzbieralo sie juz tego troszke jak widze :)) Ja wczoraj bodajze sobie
sciagnelam tego pieska, bo skoro nikt nie pisal to pomyslalam, ze nikt go
nie ma :))

Pozdrawiam,
Monika

--