Witam serdecznie :)

1. Data: 2002-03-09 18:29:55

Temat: Witam serdecznie :)
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie od jakiegos (krotkiego) czasu podczytuje grupke i wlasnie wpadlam
na pewien pomysl. Nie wiem oczywiscie czy sie Wam wszystkim spodoba, ale
zauwazylam, ze jak jedna osoba chce jakis wzorek, to zaraz nastepne sie
przylaczaja :) No i nic w tym dziwnego oczywiscie, sama bym chciala tez je
wszystkie miec, ale nie w tym rzecz. Nie wiem tylko na ile osoby na tej
grupce sa obeznane z internetem - ale jak ktos nie wie o co chodzi, to
chetnie wyjasnie. Mam taki sobie swoj serwerek FTP - dla siebie u siebie na
komputerku. Jako ze mieszkam w akademiku to lacze mam dobre, komputerek
chodzi non stop. Moglabym wygospodarowac kawalek przestrzeni na tym
serwerku - i tak osoba ktora by miala cos komus do zaoferowania, wrzucalaby
po prostu na ten serwerek do jakiegos katalogu, a wszystkie osoby ktore by
byly zainteresowane - moglyby sobie w dowolnym momencie z serwerka
sciagnac. Wydaje mi sie, ze to dobry pomysl ? :) No chyba, ze juz cos
podobnego jest zrobione, nie doczytalam jeszcze do chwili obecnej :))

Pozdrawiam,
Monika

PS. O sobie napisze troszke innym razem, w ogole to mialam sie odezwac jak
przeczytam wszystkie posty z tego roku, ale czytajac posty z pierwszych
tygodni wpadlam wlasnie n cos takiego i nie moglam sie powstrzymac, zeby
nie rzucic takiej propozycji :))

--
m...@p...fm

"Po kazdym dniu trzeba postawic kropke,
odwrocic karte i zaczynac na nowo."
Phil Bosmans

1. Data: 2002-03-10 08:52:23

Temat: Re: Witam serdecznie :)
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...117.184
.19...
> [...]
wrzucalaby
> po prostu na ten serwerek do jakiegos katalogu, a wszystkie osoby ktore by

Witaj,
pomysl swietny, juz kiedys ktos na krotko udostepnil nam wzory na prywatnym
serwerze, problem zawsze polegal na braku serwera:)
Proponuje adres FTP i haslo podawac na prv osobom chetnym, a takich na pewno
bedzie sporo. Na poczatek moze dalszy ciag drobnych wzorow wielkanocnych z
marcowego Kramu z robotkami, kurka i kaczuszka krzyzykowa w ramce -
koszyczku, mam wskanowane, moge podeslac na Twoj serwer. Wzory z lutowego sa
na mojej stronie - wielkanoc 2.

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2002-03-10 16:34:15

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <t...@w...pl> :

> [...]
> prywatnym serwerze, problem zawsze polegal na braku serwera:)
> Proponuje adres FTP i haslo podawac na prv osobom chetnym, a takich na

Tez mysle, ze to dobry pomysl i wobec tego zapraszam wszystkich chetnych po
adresik :)) Macie cos komus do zaoferowania - wrzucajcie na serwerek a
zainteresowana osoba (i nie tylko ona jak sadze) sobie sciagnie :)

> [...]
> krzyzykowa w ramce - koszyczku, mam wskanowane, moge podeslac na Twoj
> serwer. Wzory z lutowego sa na mojej stronie - wielkanoc 2.

Mysle, ze to beda wobec tego wzory, ktore pojawia sie jako pierwsze :))

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-10 18:14:56

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monga <m...@n...fm> :

> Tez mysle, ze to dobry pomysl i wobec tego zapraszam wszystkich
> chetnych po adresik :))

Moze poprosze jeszcze o przysylanie wybranej przez siebie nazwy uzytkownika
i haselka - bede zakladac osobiste konta.

No i oczywiscie uprzedzam lojalnie, ze na razie nic nie ma :) No moze poza
oprogramowaniem (w wiekszosci wersje demo) jakie sciagalam z sieci
ostatnimi czasy :)

Pozdrawiam,
Monika

--