paznokcie i wlosy - fakt czy mity?

1. Data: 2004-01-18 16:53:08

Temat: paznokcie i wlosy - fakt czy mity?
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

reklamy krzycza, ze "nasz produkt odżywia wlosy", "nasz produkt wzmacnia
paznokcie". czy to pic na wode, czy rzeczywiscie kremy i witaminy moga
wplynac na "juz wyrosle" paznokcie i wlosy, czy dotyczy to tych, ktore
dopiero wyrosna... ? :-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

2. Data: 2004-01-18 19:10:03

Temat: Re: paznokcie i wlosy - fakt czy mity?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paznokcie". czy to pic na wode, czy rzeczywiscie kremy i witaminy moga
> wplynac na "juz wyrosle" paznokcie i wlosy, czy dotyczy to tych, ktore

wyrośnięta część paznokcia i włosa to martwa tkanka- nie można jej odżywić.
ale można poprawić ich wygląd- wygładzić powierdzchnię, nabłyszczyć,
uelastycznić- i niektórzy nazywają to "odźywieniem". w kwestii odżywiania to
możemy mieć wpływ tylko na to, co wyrośnie za jakiś czas.

3. Data: 2004-01-18 20:12:52

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl>

> wyrośnięta część paznokcia i włosa to martwa tkanka- nie można jej
odżywić.

czyli tak jak myslalem :-)

> ale można poprawić ich wygląd- wygładzić powierdzchnię, nabłyszczyć,
> uelastycznić- i niektórzy nazywają to "odźywieniem". w kwestii odżywiania
> możemy mieć wpływ tylko na to, co wyrośnie za jakiś czas.

zatem nie udalo mi sie "ozywic" wlosow... a szkoda, bo w reklamie mowili
wyraznie, a jak ten gupi caly dzien je moczylem w odzywce ;-)))

--
Psychik
howuser&userid=360448

metody wczesnego wykrywanie raka