peeling

1. Data: 2003-04-09 13:22:38

Temat: peeling
Od: "Marek" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

mam jedno pytanie i moze ktos bedzie mi mogl cos doradzic.
szukam jakiegos dobrego, glebokiego peelingu, ktory mozna normalnie
kupic (te silniejsze peelingi ktore znalazlem sa dostepne tylko dla
gabinetow kosmetycznych).
Chodzi mi o taki peeling, ktory regeneruje skore, poprawia jej wyglad i
mozliwie
zmniejsza widocznosc blizn i rozstepow. Moze ktos zna cos takiego?

z gory dziekuje za odpowiedz.

Marek

1. Data: 2003-04-10 09:55:41

Temat: Re: peeling
Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj czegoś,co zawiera np. kwasy owocowe :o) ( w gabinetach czesto mozna
dostac peelingi DLA KLIENTÓW- sa nieco slabsze niz te profesjonalne - warto
zapytać ) albo moze cos z 'aptecznych'?

1. Data: 2003-04-10 16:35:21

Od: "Marek" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mada" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mozna
> dostac peelingi DLA KLIENTÓW- sa nieco slabsze niz te profesjonalne -

szukalem, ale niestety wszystko co mi proponowali bylo za slabe :-((

Art Deco
Rozświetlacze Pierre Rene (do Skakanki)
esentia.pl - pytanie
kosmetyczna wycieczka po Lodzi