pekniety pojemniczek na wode

następny post »
From: Sierp <s...@n...net>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: pekniety pojemniczek na wode
Date: Thu, 15 Feb 2007 19:06:57 +0100

Witam

i pytam - czym skleic plastik/tworzywo sztuczne?
Mam sobie pojemnik na wode, w ktorym woda caly czas nie bedzie stala,
ale w ktory bedize woda wlewana, i fajnie jakby sie z niego nie
wylewala ;-) Krotko mowiac, zbiorniczek w ekspresie cisnieniowym.
Ów pojemnik sie pekl. Po dlugosci jest pekniecie, woda bedzie lekko
przeciekac. Pytanie - czym to skleic, aby nie przeciekalo?

Wazne jest to, ze ta woda bedzie spozywana (co oczywiste), wiec nie moze
to byc jakies cos toksyczne. Fajnie, jakby to nie bylo tez drogie, bo
nowy pojemnik kosztuje 40-50pln (podobno) wiec za klej nie chce zaplacic
20pln :-) Tak czy inaczej chce to skleic, bo na pojemnik bede
czekal 2-3 tygodnie. Mi rybka, ja kawy nie pijam, ale kobieta mnie
zabije ;-)
Moze jakas tasma dobra jest, ktora to uszczelni po naklejeniu
od zewnatrz? Moze jakis powszechnie dostepny klej?

Sierp