pekniety pojemniczek na wode

1. Data: 2007-02-15 18:06:57

Temat: pekniety pojemniczek na wode
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

i pytam - czym skleic plastik/tworzywo sztuczne?
Mam sobie pojemnik na wode, w ktorym woda caly czas nie bedzie stala,
ale w ktory bedize woda wlewana, i fajnie jakby sie z niego nie
wylewala ;-) Krotko mowiac, zbiorniczek w ekspresie cisnieniowym.
Ów pojemnik sie pekl. Po dlugosci jest pekniecie, woda bedzie lekko
przeciekac. Pytanie - czym to skleic, aby nie przeciekalo?

Wazne jest to, ze ta woda bedzie spozywana (co oczywiste), wiec nie moze
to byc jakies cos toksyczne. Fajnie, jakby to nie bylo tez drogie, bo
nowy pojemnik kosztuje 40-50pln (podobno) wiec za klej nie chce zaplacic
20pln :-) Tak czy inaczej chce to skleic, bo na pojemnik bede
czekal 2-3 tygodnie. Mi rybka, ja kawy nie pijam, ale kobieta mnie
zabije ;-)
Moze jakas tasma dobra jest, ktora to uszczelni po naklejeniu
od zewnatrz? Moze jakis powszechnie dostepny klej?

Sierp

2. Data: 2007-02-15 20:23:14

Temat: Re: pekniety pojemniczek na wode
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-02-15 19:06, Niejaki/a Sierp bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Moze jakas tasma dobra jest, ktora to uszczelni po naklejeniu
> od zewnatrz? Moze jakis powszechnie dostepny klej?

Generalnie ciezka sprawa chyba, bo to spozywka jest :-(
Gdyby nie to sprobowalbym w zakladzie pt. "Spawanie tworzyw sztucznych,
zderzakow itd." Sa takie punkty, w Wawie tez pewnie znajdziesz, bo do
mnie na wies pewnie by Ci sie nie chcialo jechac ? ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

3. Data: 2007-02-16 08:31:21

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp <s...@n...net> wrote in

Jak na 2-3 tygodnie jak piszesz to zaklej jakims super tape (takie
srebrne). Kiedys kawalek zderzaka przez pare dni deszczowych mialem na tym
zamocowany ;-)
e-Shrek

Zimny grzejnik
niepsująca kuchnia