piana na wierzbie

1. Data: 2005-05-30 19:09:09

Temat: piana na wierzbie
Od: "Krysia" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Witam ogrodników.
Ratunku!.Na ogrodowej wierzbie pojawiła się piana w pobliżu nowych pędów.A w
pianie obrzydliwe czarne dość duże robaki .Jak ratować drzewo? Próbowałam
silnym strumieniem wody spłukiwać pianę z zawartością ale to wygląda na
syzyfowa pracę.Bez efektów. Próbowałam opryskiwać decisem ,też niewiele
dało.A drzewo jest wysokie.Reczne oczyszczanie odpada.
Pozdrawiam . Krysia.

2. Data: 2005-05-30 20:28:16

Temat: Re: piana na wierzbie
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> syzyfowa pracę.Bez efektów.   Próbowałam opryskiwać decisem  ,też niewiele
> dało.A drzewo jest wysokie.Reczne oczyszczanie odpada.

Też to mam, to pienik. Ponadto liście masowo opadają. Są żółte z czarnymi
kropkami. Wygląda to jak w październiku!! Wierzby są bardzo duże, oprysk
odpada.
Pomocy !
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2005-05-30 20:42:17

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0b1e.000002ae.429b7760@newsgate.onet.pl Zielka
<z...@o...pl> napisał(a):

> Też to mam, to pienik. Ponadto liście masowo opadają. Są żółte z
> czarnymi kropkami. Wygląda to jak w październiku!! Wierzby są bardzo
> duże, oprysk odpada.

Hejka. Skoro oprysk odpada, to ............. trzeba polubić tę piankę.
;-)
Pozdrawiam alternatywnie Ja...cki

4. Data: 2005-05-30 22:07:41

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kropkami. Wygląda to jak w październiku!! Wierzby są bardzo duże, oprysk

Oj dziewczyny czy Dirko co roku w maju musi powtarzać to samo?
co mówił; 2004-05-19
:-)
pozdrawiam archiwalnie
skryba

5. Data: 2005-05-31 00:15:45

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj dziewczyny czy Dirko co roku w maju musi powtarzać to samo?
> co mówił; 2004-05-19
> :-)
> pozdrawiam archiwalnie
> skryba

Niech powtarza, co by robił ? ;-) < lol >

Pozdrawia boletus

6. Data: 2005-05-31 07:04:43

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj dziewczyny czy Dirko co roku w maju musi powtarzać to samo?
> co mówił; 2004-05-19
> :-)
> pozdrawiam archiwalnie
> skryba
>
>Niech powtarza - tym bardziej że w archiwum
nie mogę znaleźć odpowiedzi, a tylko samo pytanie.

Pozdr. YOU_rek

7. Data: 2005-05-31 09:46:18

Od: "Krysia" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Skoro oprysk odpada, to ............. trzeba polubić tę piankę.
> ;-)
> Pozdrawiam alternatywnie Ja...cki

Oj.trudno polubić coś,co kapie na głowę gdy siedzisz na ławce i oberwiesz
tym nawet gdy tam przechodzisz.
A piękna wierzba po zeszłorocznej piance ma gałązki w czarnych
plackach,sporo pousychanych ,liście rzadkie.bo sporo już opadło.Ja szukam
ratunku dla drzewa,mąż przeznaczył już ją do wycinki.
Pozdrawiam Krysia

8. Data: 2005-05-31 22:40:14

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "YOU_rek" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> nie mogę znaleźć odpowiedzi, a tylko samo pytanie.
>
> Pozdr. YOU_rek

A wątek rozwinąłeś?
Powinieneś trafić na Dirka podpowiedź:

" luń Owadofosem."
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2005-06-01 06:20:44

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wątek rozwinąłeś?
> Powinieneś trafić na Dirka podpowiedź:
>
> " luń Owadofosem."
> :-)
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba
> Lunę na pewno.
Z rozwinięciem wątku mam natomiast problem. Nie widzę Re: po rozwinięciu
wątku na :
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec
.ogrody&year=2004&month=05&page=1

10. Data: 2005-06-01 07:00:48

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z rozwinięciem wątku mam natomiast problem. Nie widzę Re: po rozwinięciu
> [...]
Bo archiwum to piękna rzecz dla cierpliwych:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.ogrody&aid=30928460
:-)
Pozdrawiam pogodnie