pierogi

1. Data: 2001-03-21 06:59:59

Temat: pierogi
Od: "dana" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od wielu lat przekrecam farsz przez maszynke do miesa-latwiej sie go
naklada do pierogow i wygodniej je potem skleja.Powodzenia-Dana

1. Data: 2001-03-21 07:54:28

Temat: Re: pierogi
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja od wielu lat przekrecam farsz przez maszynke do miesa-latwiej sie go
>naklada do pierogow i wygodniej je potem skleja.Powodzenia-Dana

Rozumiem, ze farsz wtedy latwiej sie naklada, ale dlaczego tez
wygodniej sie pierogi skleja? Czy nie przez maszynke sie nie chca
sklejac? Czy to znaczy, ze moje mysla ze maja farsz przez
maszynke? Bo sie sklejaja lekko, latwo i przyjemnie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-03-21 08:10:43

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dana" <d...@w...pl> wrote in message news:999jdf$rct$2@news.tpi.pl...
> Ja od wielu lat przekrecam farsz przez maszynke do miesa-latwiej sie go
> naklada do pierogow i wygodniej je potem skleja.Powodzenia-Dana

Ja tam wole zahaczyc kubkiem smakowym o konkreta:))

Jola L-L

1. Data: 2001-03-21 10:03:12

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Rozumiem, ze farsz wtedy latwiej sie naklada, ale dlaczego tez
> wygodniej sie pierogi skleja? Czy nie przez maszynke sie nie chca
> sklejac?

Wydaje mi się, że Dana miała na myśli fakt, że łatwiej jest umiejscowić
całośc farszu w środku pieroga, bez wyłażacych na boki "włókien"
kapuchy, które faktycznie utrudniaja sklejanie

sadyl

1. Data: 2001-03-21 13:16:52

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Krysiu! Jak bylo we Wroclawiu? A paczusie?
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-03-21 13:40:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Witaj Krysiu! Jak bylo we Wroclawiu? A paczusie?
>Pozdr.,
>Danka

Gdzies tam sie dopisalam (i , choroba, zapomnialam do jakiego to
bylo postu!) i napisalam, ze z paczkow z tej cukierni kolo
Kazimierza Wlk/Mikolaja nie jadlam, bo cukierni nie ma. Tzn moze
jest w remoncie, bo nic nie ma procz strasznie brudnymi szybami
zaklejonymi roznymi ogloszeniami etc. Poszlam na wyprobowany
dworzec i kupilam z budyniem, hiszpanskie i z serem. Od razu mi
bylo lepiej. Hiszpanskie najlepsze; usznalam je za dietetyczne,
bo maja duze dziury!!

Sam Wroclaw zmienia sie w oczach; gdzie nie spojrzysz to nowy
bank (lub apteka)....bardzo dobrze zjadlam w restauracji wlsokiej
z nazwy, a z dan ogolno-srodziemnomorskiej, na Odrzanskiej, zaraz
za ksiegarnia na rogu Rynku, okna wychodza jeszcze na fasade
kosciola Sw Elzbiety. Bardzo dobre jedzonko ale zdaje sie raczej
drogo (bylam gosciem, wiec nie wypadalo wyrypiac galy na
ceny...). No i ladnie wygladalo..
Pozdrowienia

1. Data: 2001-03-21 21:00:20

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kazimierza Wlk/Mikolaja nie jadlam, bo cukierni nie ma. Tzn moze
> jest w remoncie, bo nic nie ma procz strasznie brudnymi szybami

Cos podobnego!
>Poszlam na wyprobowany
> dworzec i kupilam z budyniem, hiszpanskie i z serem. Od razu mi
> bylo lepiej. Hiszpanskie najlepsze; usznalam je za dietetyczne,
> bo maja duze dziury!!

Mniam, mniam......

> [...]
> kosciola Sw Elzbiety. Bardzo dobre jedzonko ale zdaje sie raczej
> drogo (bylam gosciem, wiec nie wypadalo wyrypiac galy na

To pewnie jakas nowa knajpka, bo jej sobie nie przypominam. Alez Ci dobrze!
Ja do Polski pojade dopiero w maju, na Komunie mojej chrzesnicy i nie wiem
czy mi wystarczy czasu na zwiedzania wszystkiego.

Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
Danka

1. Data: 2001-03-25 22:25:43

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote:

>Ja tam wole zahaczyc kubkiem smakowym o konkreta:))

Dokladnie.

Zawsze na swieta jak robie uszka to dziwie sie szczerze ludziom, ktorzy
miela grzyby w maszynce. Brrr..

Pozdrawiam.

Lechu

--