piwo z konopii indyjskich:)

1. Data: 2004-08-04 17:27:24

Temat: piwo z konopii indyjskich:)
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam w polskim sklepie, a jako, ze lubie nowinki, to zakupilam.
ciekawe, czy mi to na zdrowie wyjdzie:) widac, taka dawka nie jest zabojcza,
skoro polskie normy dopuscily piwo do sprzedazy:)

1. Data: 2004-08-04 17:46:03

Temat: Re: piwo z konopii indyjskich:)
Od: "eM eL" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał(a):

> [...]
zabojcza,
> skoro polskie normy dopuscily piwo do sprzedazy:)

Uwazaj, bo zie uzaleznisz :-))) A odwyk od uzaleznienia sie od wody z cukrem
i celuloza to jest prawie niemozliwy :-)))

><eM eL><

P.S. Poszukaj w archiwum co to za zwierz i czy aby na pewno ono jest z
indyjskich konopi...

1. Data: 2004-08-04 17:52:08

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.cannabia.com/polish/whoarewe.htm

1. Data: 2004-08-04 17:59:45

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM eL" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Uwazaj, bo zie uzaleznisz :-))) A odwyk od uzaleznienia sie od wody z
cukrem
> i celuloza to jest prawie niemozliwy :-)))

tak myslalam, ze to pic jakis. gdyby piwo dawalo kopa, toby go nie
dopuscili:)

> P.S. Poszukaj w archiwum co to za zwierz i czy aby na pewno ono jest z
> indyjskich konopi...

ale z drugiej strony - wyraznie jest to napisane na butelce

1. Data: 2004-08-04 18:23:52

Od: "eM eL" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> http://www.cannabia.com/polish/whoarewe.htm

To HEMP. Z rownym powodzeniem mozesz pic wode z cukrem lub palic hube
drzewna - pewnie bedziesz miala wiekszego "jaja" od cukru czy huby niz od
tej roslinki :-)))
Poszukaj sobie w archiwum - bylu to niedawno dyskusja o tym bo to 'odkrycie'
pojawia sie tutaj dosyc czesto.
Pokrotce- wyglada to-to jak Maryska ale ma tylko sladowe zawartosc THC. Na
tzw. swiecie robi sie z tego sznurki, plotno, itp., a takze napoje :-))) W
USA (szczegolnie na Srodkowym Zachodzie, bo klimat sprzyjajacy) rosnie to-to
w rowach przydroznych bo uprawiane bylo legalnie w czasie II Wojny jako
roslina przemyslowa. Ma duzo blonnika ("fiber"), a wiec mozna tym karmic
zwierzeta, robic z tego namioty, etc.

Tez mi smutno z tego powodu, bo tego tam, czasami sie chce :-)))

1. Data: 2004-08-04 19:52:05

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znalazlam w polskim sklepie, a jako, ze lubie nowinki, to zakupilam.
> ciekawe, czy mi to na zdrowie wyjdzie:) widac, taka dawka nie jest
> zabojcza, skoro polskie normy dopuscily piwo do sprzedazy:)

Klej do etykiet zrobiony jest z kasztanow rosnacych
niedaleko plantacji konopii.

1. Data: 2004-08-05 13:44:50

Od: "Elske" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cer86c$2km6$1@mamut1.aster.pl...

> ale z drugiej strony - wyraznie jest to napisane na butelce

Tidudidudi reklaaaaamaa ;-)

--
Elske, kobieta z Arabem i dwoma futrami
GG 5141425