podwyzszone tetno ?

1. Data: 2008-10-16 21:07:14

Temat: podwyzszone tetno ?
Od: topcat <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy tetno 81 przy cisnieniu 120/78 to cos normalnego? Mierzone
cisnieniomierzem elektornicznym w czasie spoczynku.

2. Data: 2008-10-16 21:17:08

Temat: Re: podwyzszone tetno ?
Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topcat" < > napisał w wiadomości
> Czy tetno 81 przy cisnieniu 120/78 to cos normalnego? Mierzone
> cisnieniomierzem elektornicznym w czasie spoczynku.

Tak, tetno i cisnienie jest w normie.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2008-10-16 21:49:27

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen" <regen@....hm....os.pl> napisał w wiadomości

> Tak, tetno i cisnienie jest w normie.

A tak z ciekawości: jakie są normy, jeżeli chodzi o tętno? Bo mi oscyluje
wokół 100 (palę papierosy), a lekarz powiedział, że to też norma.
Pzdr.
A.

4. Data: 2008-10-17 10:56:02

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A tak z ciekawości: jakie są normy, jeżeli chodzi o tętno? Bo mi oscyluje
> wokół 100 (palę papierosy), a lekarz powiedział, że to też norma.

norma to 60-90.

5. Data: 2008-10-17 21:00:14

Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ffiona" < > napisał w wiadomości

> A tak z ciekawości: jakie są normy, jeżeli chodzi o tętno? Bo mi oscyluje
> wokół 100 (palę papierosy), a lekarz powiedział, że to też norma.

Norma to 60-90, niektórzy uważają, że 50-100. Zawsze trzebe do tego podejść
indywidualnie. Coś, co zwykle jest ciężką patologią- np. tętno 35 - będzie
normą dla sportowca w czasie głębokiego snu.

Pozdrawiam-
regen

6. Data: 2008-10-18 17:06:06

Od: "Jaroslaw Kazimierz Grzyb" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote in message

> A tak z ciekawości: jakie są normy, jeżeli chodzi o tętno? Bo mi oscyluje
> wokół 100 (palę papierosy), a lekarz powiedział, że to też norma.
> Pzdr.
> A.

W zależności od ilości krwi przetaczanej podczas jednego skurczu - a więc od
wielkości i sprawności serca tętno maleje, a u kogoś kto nie uprawia sportu
rośnie... Sprawa inwidualna....

Jaroslaw Kazimierz Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com

Tętno 35
drżenie lewej dłoni - jaki specjalista ?
Nagła senność
Bol martwego zeba
Bezsennośc