polewa czekoladowa

1. Data: 2002-11-08 12:19:20

Temat: Re: polewa czekoladowa
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio takowa zrobilam
(tak troche na oko ale byla pyszna)

1/2 kostki masla
1 Lyzka mleka
1 lyzka kakao (najlepiej prawdziwego)
ok 2 lyzek cukru puderu

ew. dodatkowo
np lyzka kawy cappucino lub zwyklej kawy

Rozpuscic maslo dodac kakao i cukier puder
ew inne dodatki i poczekac az przestygnie
polac ciasto ))))))))

(zastrzegam ze zawsze robie troche na oko polewe )))
takze to ile dodasz kakaa i cukru w sumie zalezy od Twoich
gustow np czy chcesz aby polewa byla ciemna czy jasniejsza
albo czy ma byc mocno slodka czy tez nie
ja dodaje tez kawe cappucino albo robie tylko z kawy cappucino )))))

podrofka
flowerka )))))))))
GG: 760652

1. Data: 2002-11-08 12:41:20

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@o...pl> napisała:
> prosze o sprawdzony przepis na polewe czekoladowa... tylko nie krzyczcie, ze
> google itd, bo te przepisy, które znalazłam jakoś mnie nie przekonały.

Ja ostatnio robilam polewe czekoladowa z przepisu Ilony na piernik,
wyszla calkiem niezla, wiec polecam.

125g pudru cukru
125g masla
4 lyzki wody
2-3 lyzek kakao

Wszystko ogrzewac powoli, mieszajac az do polaczenia sie skladnikow.
Ja dodatkowo zamiast 1lyzki wody dalam 1 lyzke wodki. Polewa ladnie
zastyga na ciescie, nie jest lepka, mozna nia robic esy-floresy na ciescie.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-08 13:13:26

Temat: polewa czekoladowa
Od: "Olga" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o sprawdzony przepis na polewe czekoladowa... tylko nie krzyczcie, ze
google itd, bo te przepisy, które znalazłam jakoś mnie nie przekonały.
Pozdrawiam
Olga

1. Data: 2002-11-08 15:47:03

Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> prosze o sprawdzony przepis na polewe czekoladowa... tylko nie krzyczcie,
ze
> google itd, bo te przepisy, które znalazłam jakoś mnie nie przekonały.

Jako polewę czekoladową używam tanią gorzką czekoladę. Na wagę w sklepikach
ze słodyczami na bazarach. Albo w Biedronce (1zł 30gr), albo w Leader Price,
jeszcze taniej niż w Biedronce. W moim pojęciu polewa czekoladowa udaje
czekoladę, więc rozpuszczam czekoladę z odrobiną wody i już.
-mirka

1. Data: 2002-11-08 16:07:00

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lipinska Miroslawa" <m...@p...com.pl> napisała:
> [...]
> jeszcze taniej niż w Biedronce. W moim pojęciu polewa czekoladowa udaje
> czekoladę, więc rozpuszczam czekoladę z odrobiną wody i już.

Ja tez tak czasami robie, ale polewa z czekolady moze sie potem zle
kroic, bo czasami wychodzi za twarda...
Jesli robie polewe z gorzkiej czekolady, to lamie ja (100 g) na kawalki
i rozpuszczam z ok. 5-10 dag masla.

Pozdrawiam
Lilla

kwaśny bigos -pomocy
Foundee ?
co zrobic ze slimakow??
Kielki rzodkiewkowe
Jak sie nazywaja takie drozdzowe buleczki robione na parze?