półki z płyt gipsowo-kartonowych

11. Data: 2009-10-28 22:12:23

Temat: Re: półki z płyt gipsowo-kartonowych
Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamut wrote:
> jeszcze jedno pytanie... rozumiem że półkę od frontu też musze pokryć
> płytą g/k? Nie moge wypuścić poza profil płyte górną i dolną np na 1mm
> i tą przestrzeń przed profilem zagipsować po prostu ? A jesli już dam
Lepiej przykrecic plytek GK poniewaz gladz szpachlowa na pewno ci
odlezie sama od blachy.
A uzycie jakis szpachlowek na zywicy mija sie z celem tutaj - za duzy koszt.

> górną i dolną czy też przykrecić to przed te płyty na calej wysokosci
Jak chcesz :) ale ja bym ja dal w srodek bo bedziesz szpachlowal tylko
jedna powierzchnie - tj front zamiast dolnej i gornej :D

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom