pomocy-przepis z IKEA

1. Data: 2006-08-15 15:30:10

Temat: pomocy-przepis z IKEA
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupilam w ramach szybkiego obiadu kulki szwedzkie w
amerykanskiej IKEA oraz torebke sosu do nich. i teraz
sie glowie nad przepisem do tego sosu, bo w ramach pierwszego
kroku napisen jest "pour 1 cup of cold water and 1/2 cup of _cream_
into a saucepan, bring it to boil". o co biega z tym cream, o smietane?
jaka? co w polsce jest napisane na takich przepisie? moze ktos
to robil i wie. chyba dodam mleka, bo smietane mam tylko tu taka
gesta jak serek homo....

iwon(k)a

2. Data: 2006-08-15 15:32:09

Temat: Re: pomocy-przepis z IKEA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> jaka? co w polsce jest napisane na takich przepisie? moze ktos
> to robil i wie. chyba dodam mleka, bo smietane mam tylko tu taka gesta jak

Im gęstsza tym sos lepszy.

3. Data: 2006-08-15 15:32:12

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kroku napisen jest "pour 1 cup of cold water and 1/2 cup of _cream_
> into a saucepan, bring it to boil". o co biega z tym cream, o smietane?

Smietanka słodka.

pozdr

cherokee

4. Data: 2006-08-15 15:34:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cherokee" <n...@n...pl> wrote in message
(...)

> Smietanka słodka.

a wyjdzie z mlekiem? zreszta musi, bo nie mam
smietanki slodkiej

iwon(k)a

5. Data: 2006-08-15 15:36:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "cherokee" <n...@n...pl> wrote in message
> (...)

> a wyjdzie z mlekiem? zreszta musi, bo nie mam
> smietanki slodkiej
>

> iwon(k)a

Nie musi być słodka, zwłaszcza do mięsa.

6. Data: 2006-08-15 15:39:13

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wyjdzie z mlekiem? zreszta musi, bo nie mam
> smietanki slodkiej
Smietanka ma właściwości zagęszczające, a mleko raczej nie. Smakowo tez nie
do konca wychodzi tak samo.

pozdr

cherokee

7. Data: 2006-08-15 15:45:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smietanka ma właściwości zagęszczające, a mleko raczej nie. Smakowo tez
> nie
> do konca wychodzi tak samo.

to biore sie za mieszanie gestej (kwasnej) smietany z mlekiem.
tylko to mam w ramach "cream".

dzieki,

iwon(k)a

8. Data: 2006-08-15 15:52:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "cherokee" <n...@n...pl> wrote in message

> to biore sie za mieszanie gestej (kwasnej) smietany z mlekiem.
> tylko to mam w ramach "cream".
>

> dzieki,
>
> iwon(k)a

Po co?
Wierzysz w te jogurty, kefiry i takie tam, mające zastąpić normalną śmietanę
dającą smak i wartość potrawie? Boisz się utyć, to zjedz dobre jedzenie,
tylko deczko mniej, częściej i regularnie, aby organizm nie składował.

9. Data: 2006-08-15 15:53:23

Od: "TOZioMO" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> to biore sie za mieszanie gestej (kwasnej) smietany z mlekiem.
> tylko to mam w ramach "cream".

zdaje się, że wyjdzie z tego KITEA
t.

10. Data: 2006-08-15 15:54:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> śmietanę dającą smak i wartość potrawie? Boisz się utyć, to zjedz dobre
> jedzenie, tylko deczko mniej, częściej i regularnie, aby organizm nie

a tak poza ta tym o co Ci chodzi??

iwon(k)a

schabowe po kaloczańsku
pomocy !!! - lazania