pomóżcie (amerykańskie naleśniki)

1. Data: 2000-11-29 12:26:42

Temat: pomóżcie (amerykańskie naleśniki)
Od: "Dorota L." <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
mój mąż był w USA i jadł jakieś niesamowicie pyszne coś w rodzaju naleśników
na śniadanie i teraz strasznie mnie o nie męczy.
Czy moglibyście mnie wspomóc?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-11-29 12:56:28

Temat: Odp: pomóżcie (amerykańskie naleśniki)
Od: "Agnes" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

O mniam mniam...... PANCAKES :-P
Istotnie pycha. Tez bym chciala przepis, jadlabym codziennie bez
opamietania. Ale czy u nas mozna dostac skladniki?

--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2000-11-29 14:31:37

Temat: Re: pomóżcie (amerykańskie naleśniki)
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dorota L. wrote in message <902sj4$a73$1@news.tpi.pl>...
> [...]
naleśników
>na śniadanie i teraz strasznie mnie o nie męczy.

Ten przepis juz byl pare razy. Doroto, zadna filozofia - robisz takie
same ciasto jak na zwykle nalesniki, ciut gestsze tylko. Dodajesz do
niego lyzeczke proszku do pieczenia i zamiast wylewac na patelnie jeden
wielki i cienki placek, robisz lycha kilka mniejszych. Chyba ze masz
malutka patelnie na pojedyczne placuszki. I juz. Cala filozofia.
Oblewamy syropem klonowym (jest np. w Carrefourze, w dziale "deserow"
obok polewy do lodow), mozna miodem. Mozna z dzemem. W sumie z czym kto
chce.
Smacznego.
Magda

1. Data: 2000-11-30 13:37:02

Od: "Sylwia & Jurek (XXL)" <X...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

C y t u j e przepis, ktory kiedys by na grupie. sa faktycznie pyszne.
Pozdrawiam
Sylwia

A m e r y k a n s k i e p a n c a k i

Na prosbe Mike'a, podaje sprawdzony przepis na amerykanskie "pancaki"
sniadaniowe. Sprawdzony!
Na ok. 20 sztuk, czyli dosc zeby wykarmic cztery glodne paszczeki:
1.5 szklanki maki, moim zdaniem krupczatka najlepsza do wszystkiego jest
3 lyzeczki proszku do pieczenia
2 lyzki cukru
2 jajka
300 ml mleka (1.5 szklanki)
olej do smazenia, dobra patelnia, teflonowa najlepiej

Najpierw trzeba wymieszac ze soba produkty sypkie, czyli make, cukier i
proszek.
Nastepnie dodajemy do tego jaja, i powoli wlewamy mleko.Wszystko razem
mieszamy na gladka mase, najlepiej mikserem. Konsystencja powinna wyjsc
mniej wiecej taka jak normalnego ciasta na nalesniki.
Jak mamy wszystko wymieszane, rozgrzewamy patelnie i lejemy na nia troszke
oleju. Lyzka wazowa nalewamy takie male placuszki i zostawiamy miedzy nimi
odstepy, bo troche rosna w trakcie smazenia. Smazy sie na rumiano z obu
stron, oblewa rzeczonym syropem klonowym.
Smacznego
Magda

1. Data: 2000-11-30 15:26:26

Od: "Dorota L." <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki, zaraz pobiegne do domu i wypróbuję
pozdrawiam Dorota

Użytkownik Magdalena W. <z...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a2512cf$...@n...astercity.net...

1. Data: 2000-12-01 12:27:31

Od: "\(Na\)Lesnik" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota L." <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
naleśników
> na śniadanie i teraz strasznie mnie o nie męczy.

Ledwie się człowiek ujawni na grupie, a już go chcą jeść. Help, help, F1,
F1...

(Na)Leśnik

1. Data: 2000-12-01 12:38:45

Od: Wojciech Iwaniak <i...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim,
Wydaje mi sie, ze tego proszku do pieczenia jest za duzo. Kiedys robilem z
tego przepisu ale sie nie dalo zjesc bo pieklo w gebe.

pozdrawiam Wojtek

1. Data: 2000-12-01 13:05:28

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Iwaniak wrote in message ...
>Czesc wszystkim,
> Wydaje mi sie, ze tego proszku do pieczenia jest za duzo. Kiedys
robilem z
>tego przepisu ale sie nie dalo zjesc bo pieklo w gebe.

Wojtku, masz racje. Ja ten przepis cytowany przez Sylwie i Jurka
podawalam kiedys za "Kuchnia". Potem sie sama przekonalam, ze lyzeczka w
zupelnosci wystarczy. Tak prawde mowiac, to ja proszek sypie "na oko", a
scisle mowiac w zaglebienie dloni.
Na zadne proporcje uwagi specjalnie nie zwracam, tylko normalnie robie
nalesniki "na czuja" plus ten proszek do pieczenia. I wychodza pyszne
placuszki, nawet kiedys mojego kumpla-Amerykanina takimi nakarmilam, i
chwalil ;-))
Magda

1. Data: 2000-12-02 12:54:09

Od: "Sylwia & Jurek (XXL)" <X...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena W. <z...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a27a1a2$...@n...astercity.net...

> [...]
> podawalam kiedys za "Kuchnia". Potem sie sama przekonalam, ze lyzeczka w
> zupelnosci wystarczy. Tak prawde mowiac, to ja proszek sypie "na oko", a

Masz racje. Dawno nie robilam tych placuszkow, ale jak tak czytam Twoja i
Wojtka wypowiedz, to mi sie przypomnialo, ze mialam naniesc poprawki, bo
bylo tego proszku duzo za duzo.

Pozdrawiam
Sylwia

Lekko, latwo i przyjemnie
Choroba wsciekłych krów
Watrobka - co zrobilem zle?
[sprzet kuchenny] - automat do pieczenia chleba
Szarlotka Joanny...