pomysł na szybkie danie dla gości

41. Data: 2007-08-02 20:25:35

Temat: Re: pomysł na szybkie danie dla gości
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kicia napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> uuuuuuuuuuuuuuuuuuu
> to okropne
> siada powiadasz
> siada, znaczy się próbowała wstać
> eeeeeeeeeeeeee
> może lepiej niech się nie wysila, niech się położy
> i czemu żeś się nie ozwinął wcześniej
> fijołecku
> leśny
>
> kicia.miau

Miau! - kicia zamiauczała
co tylko wiedziała.
A że łebek niewielki,
gdzie jej do Ikselki :-D

42. Data: 2007-08-02 21:13:09

Od: KSZYCHOOO <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga napisał(a):

> Jedyne IMO bardziej wysmakowane danie, które czasem robię, to piersi
> kurczaka w które zawijam np. ser żółty, szynkę lub mozarellę. Pewnie w końcu
> zrobię to i dziś. Przynajmniej będę w miarę pewna, że da się zjeść.

dorzuc pieczarki wczesniej troche uduszone ;)

K.

43. Data: 2007-08-03 11:45:41

Od: lain <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Brokuły zapiekane z kurczakiem i boczkiem :0 idealne jednodaniowe
pyszne - nie za bardzo chce mi sie przepuisywać więc wkleję linka do
przepisu :) smacznego :)

http://www.optymalnie.eu/2007/08/03/brokuly-zapiekan
e-z-kurczakiem-i-boczkiem/

sprawdzony i naprawde pycha - z jednej paczki brokułów wychodzi tak
dla 3ch osób ale wystarczy zwiększyć ilości a czas przygotowania się
nie wydluzy :)

44. Data: 2007-08-03 12:27:50

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostryga" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> Bardzo proszę o pomoc :))
> Poszukuję przepisu na danie dla 4 osob na wieczorne spotkanie przy brydzu.
> Szukam dania, przy którym nie trzeba długo stać w kuchni i które nada się
> na obiado-kolację.
> Ma być w miarę syte, a mimo to nie być zwykłym obiadem (czyli schabowy i
> pyry raczej nie).
> Acha - nie mam piecyka. Mam prodiż.

Na moje, jak do kart, to klasyka: angielskie sandwicze. Z hleba tostowego,
wypełnienie, pokrywka, kroich na pół po skosie, aby wyszły trójkąty.

Je się w czasie gry.

45. Data: 2007-08-03 22:51:11

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lain" napisał:

> http://www.optymalnie.eu

Gdzie na tej podstępnie zapodanej tu stronie mozna znaleźć indeks
glikemiczny takich warzyw (nie 20 rodzajów ziemniaka) jak kapusta
biała, czerwona, pekińska, pomidor, papryka, rzodkiewka, cukinia,
kabaczek, ogórek, kalafior, brokuł - i nie warzyw - orzechów, serów,
jaj, mięs i ryb?
Sama nie chcę szukać, bo jeszcze się zarażę :]

--
Pozdrawiam - Aicha

lodowka - antybakteryjna czy z komora zerowa?
co to za grzyb ??
Ile mięsa??
Zapytanie o zgode na przeslanie bezplatnych informacji.
Srona o historii jedzenia po angielsku