popularny populares ???

441. Data: 2009-11-14 19:45:30

Temat: Re: popularny populares ???
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:15860051-fdcd-4ebd-a9ba-b9bb3dcb074e@w19g2000yq
k.googlegroups.com...

Chiron wrote:
> U?ytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

b.googlegroups.com...

> Chyba nie. Wiesz- sobota, lekarze poszli do dom?w, piel?gniarki nie
> pilnuj?
> go, ?eby wzi?? lekarstwa- to takie okresowe u niego. W poniedzia?ek by?
> mo?e
> mu si? polepszy
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Głupi chory katolu jesteście mniejszością, tylko urojenia macie
stadne- wielkościowe, więc wypieprzaj, bo przeszkadzacie żyć normalnym
ludziom-- won zdrajcy ojczyzny.

Gdzie jest Twoja ojczyzna? Gdie twoia rodina? Wo ist deine heimat? Where're
your fatherland?

Pytam w kontekście Twoich wcześniejszych wypowiedzi o Polsce.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

442. Data: 2009-11-14 19:52:44

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
> "Robakks" R...@g...pl

> Robaks'ie- na rzeczowy argument odpowiadasz diagnozą.
> I to z niezachwianą pewnością siebie. Piszesz "Prawda jest taka".
> Nawet nie: "według mnie"! Który z nas 2 w takim razie jest większym
> fanatykiem?
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Prawda jest taka jaką podałem: obaj macie rację.
Prawda ta opiera się na dowodzie, który podałem:
"Nie ma ludzi zdrowych psychicznie - są tylko niezdiagnozowani."
Ty nazwałeś mnie fanatykiem, ale tego nie uzasadniasz,
a więc pieniaczysz personalnie - co wskazuje, że Ty jesteś
fanatykiem nowomowy, a ja nie. :-)
Masz jeszcze jakieś pytanie Chironie? :)
PS. Co masz na myśli pisząc słowa "rzeczowy argument "?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

443. Data: 2009-11-14 19:58:37

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
k.googlegroups.com...

b.googlegroups.com...

> G?upi chory katolu jeste?cie mniejszo?ci?, tylko urojenia macie
> stadne- wielko?ciowe, wi?c wypieprzaj, bo przeszkadzacie ?y? normalnym
> ludziom-- won zdrajcy ojczyzny.

> Gdzie jest Twoja ojczyzna? Gdie twoia rodina? Wo ist deine heimat? Where're
> your fatherland?
>
> Pytam w kontek?cie Twoich wcze?niejszych wypowiedzi o Polsce.
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Dlatego to co powyżej napisałem, bo wasze wypowiedzi stadne
wyganiające ludzi z polski, są właśnie urojeniem wielkościowym w
masie, tworzycie sobie urojony sztuczny tłum, tylko za plecami wam
stoi kilka drzewek. To jest stadność= przekonanie że należę do tłumu i
nawet jak go brak, tworzycie sobie urojony tłum , więc walnąłem
tłumem, ale w rzeczywistej skali. A twoje pytanie jest proste,
człowiek gdziekolwiek się znajdzie jest w ojczyźnie, bo jest w sobie.
WY dla stada porzuciliście ojczyznę i tak teraz obca masa ciebie nosi,
i ty z wywieszonym jęzorem za nimi biedny wydziedziczony, bezdomny
''nieczłowieku'' biegasz jak pies z podkuloną nogą.

444. Data: 2009-11-14 20:06:14

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał w wiadomości
> "Chiron" <e...@p...com>

> Prawda jest taka jaką podałem: obaj macie rację.
> Prawda ta opiera się na dowodzie, który podałem:
> "Nie ma ludzi zdrowych psychicznie - są tylko niezdiagnozowani."
Czyli podajesz definicję: "Nie ma ludzi zdrowych psychicznie - są tylko
niezdiagnozowani." i stwierdzasz, że zgodnie z nią wszyscy jesteśmy chorzy
psychicznie. Jednak- dla jasności warto było to zaznaczyć. Ty ograniczyłes
się tylko do mnie i globa. Siebie pominąłeś.. Niepotrzebna skromność.

To napisałem:
[...]
proszę o wskazanie, gdzie tu nowomowa? A argumenty były powyżej- opisałem
Ci, że przekombinowałeś pisząc o mnie i globie. Napisałem też, dlaczego.

> Masz jeszcze jakieś pytanie Chironie? :)

Póki co- nie...właściwie za wyjątkiem jednego: dlaczego z takim uporem
zwalczasz pojęcie mocy zbioru? Pytam- bo kiedyś czytałem prace z algebry
pewnego czeskiego matematyka. Otóż stworzył on zupełnie nowe podejście do
matematyki- wyszedł z innego podejścia do liczby. Np- z jego teorii
wynikało, że liczby możemy podawać tylko w przybliżeniu, z pewną
dokładnością. Jednak nie zachęcał do wywalenia obecnie stosowanej algebry na
śmietnik- uważałtylko swoją za równorzędną. Ty- IMO- rozpętał byś wojnę,
żeby tylko ludzie zapomnieli o alefie zero. Dlaczego?

445. Data: 2009-11-14 20:06:47

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> "Chiron" <e...@p...com>

> Prawda jest taka jak� poda�em: obaj macie racj�.
> Prawda ta opiera si� na dowodzie, kt�ry poda�em:
> "Nie ma ludzi zdrowych psychicznie - sďż˝ tylko niezdiagnozowani."
> Ty nazwa�e� mnie fanatykiem, ale tego nie uzasadniasz,
> a wi�c pieniaczysz personalnie - co wskazuje, �e Ty jeste�
> fanatykiem nowomowy, a ja nie. :-)
> Masz jeszcze jakieďż˝ pytanie Chironie? :)
> PS. Co masz na my�li pisz�c s�owa "rzeczowy argument "?
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>ďż˝<~
> mi�o�nik m�dro�ci i nie tylko :)

Ten to dopiero jest ostro walnięty........ tfu, znowu się zapomniałem,
ależ oczywiście, mistrzu, mesjaszu, zbawicielu ludzkości, ty pochodnio
prowadząca ludzkość w mroki niestety,.... tfu, znaczy oświecenie
nosisz jak słońce na swoich ramionach , biednym, kulejącym
owieczką, ...które wieją , bo wariat.... tfu cholera znowu
zapomniałem. Wyrocznio , kasandro ludzkości tylko wytrzyj tą pianę co
ci z ust wycieka, cholera tfu.

446. Data: 2009-11-14 20:20:50

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com>
m.googlegroups.com...

> [...]
> owieczką, ...które wieją , bo wariat.... tfu cholera znowu
> zapomniałem. Wyrocznio , kasandro ludzkości tylko wytrzyj tą pianę co

Dzięki globciu
Masz talen poetycki - pisz więcej. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

447. Data: 2009-11-14 20:39:20

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

b.googlegroups.com...

> Chyba nie. Wiesz- sobota, lekarze poszli do domów, pielęgniarki nie
> pilnują go, żeby wziął lekarstwa- to takie okresowe u niego. W
> poniedziałek być może mu się polepszy

ja się tylko zastanawiam - o co tu chodzi ?

chory/głupi/złośliwy ? trzy w jednym ?

jak ktos kto niby skonczył filozofię
może byc tak ograniczony umysłowo
i demostrować taką primitywną nienawiść

jednak i tak jakoś go lubie i mi go szkoda
bo ta złość/nienawiść jaka przez niego płynie
( nawet jeśli to tylko teatr/prowokacja )
na dobre mu nie wyjdzie - a on tego
nawet nie potrafi zobaczyć/zrozumieć

podzr.

448. Data: 2009-11-14 20:42:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
> [...]

> psychicznie. Jednak- dla jasności warto było to zaznaczyć. Ty ograniczyłes
> się tylko do mnie i globa. Siebie pominąłeś.. Niepotrzebna skromność.

Niekoniecznie musiałem pisać o sobie, bo przecież pisałem
o Tobie i globie. Oczywiście skoro Ci na tym zależy to nie widzę
przeszkód by napsać wprost:
zgodnie z przytoczoną definicją wszyscy jesteśmy chorzy psychicznie
łacznie ze mną, który to z pełną świadomością piszę. :-)

> [...]

> Ty- IMO- rozpętał byś wojnę, żeby tylko ludzie zapomnieli o alefie zero.

Dzięki za to pytanie. Mam okazję sprostować plotki krążące
na mój temat po świecie. Ja nie zwalczam pojęcia MOC zbioru
tylko uściślam. Teorii nadaję rangę nauki wprowadzając tę MOC
do arytmetyki. Czeski matematyk wprowadził przedziały, a ja
ograniczam nieskończoność pokazując na desygnatach i na
przykładach czym jest nieskończony zbiór PEŁNY itd, itd. itd.
Jeśli lubisz matematykę to mogę Ci opowiadać o jej pięknie
i prawidłowościach. Redart zaczął, ale się wystraszył. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

449. Data: 2009-11-14 20:50:01

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

malkontent wrote:
> U?ytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisa? w wiadomo?ci

b.googlegroups.com...

> ja si? tylko zastanawiam - o co tu chodzi ?
>
> chory/g?upi/z?o?liwy ? trzy w jednym ?
>
> jak ktos kto niby skonczy? filozofi?
> mo?e byc tak ograniczony umys?owo
> i demostrowa? tak? primitywn? nienawi??
>
> jednak i tak jako? go lubie i mi go szkoda
> bo ta z?o??/nienawi?? jaka przez niego p?ynie
> ( nawet je?li to tylko teatr/prowokacja )
> na dobre mu nie wyjdzie - a on tego
> nawet nie potrafi zobaczy?/zrozumie?
>
> podzr.

Projektujesz, podałem ci że katole zarżneli z obsesji połowę ludzkości
i teraz to wszystko widać ponownie, powraca w społeczeństwo choroba
psychiczna , ten stan zagrożenia inkwizytorów mamy obecnie do homo, do
Żydów, do zachodu, do jakiś ludzi politpoprawnych, których każda
wypowiedź nie pokrywająca się z waszą prawdą skazuje człowieka na
gorszego ze spranym mózgiem. Ludzie bezosobowości się powtarzają w
dziejach.
Teraz mamy prawie 7 miliardów ludzi na ziemi, mamy przeludnienie,
ludzie umierają z głodu i teraz wasz kk chce aby ludzie się
niezabezpieczali [ potępienie antykoncepcji, prezerwatyw]. Jeśli
kobiety tego posłuchają i przestaną używać środków antykoncepcyjnych,
to mamy upadek cywilizacji, czyli koniec świata. Teraz rozumiesz.?

450. Data: 2009-11-14 21:25:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Prawda i Miłość, jak podejrzewam.

Ta Prawda i Miłość to jakieś takie ulotne, bo Chiron się obraził i ze
mną nie rozmawia ;(

--

Paulinka

ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego
ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło
(.) etyka seksualna
Re: Polański
HA !!!