porzadki w niciach

1. Data: 2002-05-08 19:26:33

Temat: Re: porzadki w niciach
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

znacze tz drzwi? juz sie robi ;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-09 22:57:38

Temat: Odp: porzadki w niciach
Od: "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak,tak widziałam ten porzadeczek w niciach u madzi,jak w biblioteczce
karmiłam synka...aż sie zastanawiałam,czy sie nie pogniewa ,jak skopiuje,ale
ponieważ udostepnia publicznie...wiec chyba moge???

--
Agnieszka Radziewinska (agra ),24 lata (25.10.1977)
Radek Radziewiński (dusiek),27 lat (06.08.1974)

1. Data: 2002-05-10 06:17:36

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> karmiłam synka...aż sie zastanawiałam,czy sie nie pogniewa ,jak skopiuje,ale
> ponieważ udostepnia publicznie...wiec chyba moge???

Aga, nawet ci mogę wieszak dać, niech stracę:-)
Macia

Pasmanterie - Krakow
Burda Special Szydelkowe Koronki 2002
Re: porzadki w niciach