porządnej jakości zestaw do akrylu na paznokcie + cholerne tipserki

1. Data: 2005-03-23 13:31:17

Temat: porządnej jakości zestaw do akrylu na paznokcie + cholerne tipserki
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy może mi ktoś polecić , porządny jakościowo, pełen zestaw do akrylu -
czyli - odtłuszczacz, proszek + rozpuszczalnik, dobrej jakości pędzelek,
papierki samoprzylepnego ew podtrzymywania masy gdy trzeba uzupełnić złamany
paznokieć.

Znów wróciłam od tipserki i znów siedzę ze zmytym, dopiero co nałożonym
przez nią lakierem lakierem i piłuję akryl na paznokciach po swojemu.
Już straciłam nadzieję, że znajdę jakąś nie ślepą, co umie wypiłować
wszystkie równo, takiej samej długości i ładnego kształtu, a nie tylko na
równo jak opitolone siekierą, każdemu to samo bez względu na kształt
paznokcia.
Mam wrażenie, że tak jak sama lepiej paznikcie wypiłowywuję i nie haratam
sobie skórek przy okazji, tak samo sumienniej i schludniej nałożę masę,
osunąwszy przed tey skórki - czego żadna nie robi jak się jej tego nie
przypomni.
Mam już dość ciągłego poprawiania po kimś kto bierze pieniądze za partactwo
i w dodatku ma chyba zeza rozbieżnego. Szlag mnie trafia, jak się jedna z
drugą zamiast samej przyjrzeć czy jest dobrze i równo, to się mnie o to
głupio pyta a potem dziwi, ze mam pretensje, że każdy paznokieć jest innej
długości. :-/.
Chodziłam już do 4 tipserek i tylko jedna była znośna, jak na złość juz nie
pracuje tam gdzie pracowała, a to jak kolejna (polecona przez znajomą o
zgrozo) zrobiła mi dziś paznkcie - to tylko siąść i płakać.

Więc bardzo proszę o jakieś propozycje porządnego zestawu i sugestie gdzie
go mogę kupić.

Sowa

--
" najlepsze lata mam za sobą,
teraz będę pisać coraz nudniej i gorzej."

1. Data: 2005-03-23 14:00:24

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem Twój ból, bo miałam źle zrobione tipsy (potem na szczęście znalazłam
fajne miejsce, ale tylko na żelowe pazury).
Mimo wszystko namawiałabym na szukanie dobrej tipserki.
Samemu chyba b. trudno coś takiego zrobić dobrze.
Z jakiego jesteś miasta?

1. Data: 2005-03-23 14:33:49

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@a...pl> napisał w
wiadomości news:39a6.00000ef3.42417678@newsgate.onet.pl...
> Mimo wszystko namawiałabym na szukanie dobrej tipserki.
> Samemu chyba b. trudno coś takiego zrobić dobrze.

Gorzej niż one, na pewno tego nie zrobię, a jak zrobię to ściągnę i poprawię
bez niczyjej łaski i wyznaczania terminów na za 3-4 dni (a Ty człowieku łaź
ze złamanym, obkruszonym/obłażącym paznokciem przez ten czas)

> Z jakiego jesteś miasta?

Z Gdyni.

Sowa

1. Data: 2005-03-23 14:50:44

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej niż one, na pewno tego nie zrobię, a jak zrobię to ściągnę i poprawię
> bez niczyjej łaski i wyznaczania terminów na za 3-4 dni (a Ty człowieku łaź
> ze złamanym, obkruszonym/obłażącym paznokciem przez ten czas)

Nieźle Cię rozjuszyły, rozumiem, bo sama przez to przechodziłam.

> Z Gdyni.

No niestety, w Trójmieście nie znam nikogo z tej branży :-(

PS - Jako ciekawostkę pobocznie związaną z tematem tipsów dodam taką sprawę:
czy zastanawiała się któraś z Was czy manikirzystka/tipserka faktycznie
przestrzega zasad higieny? Czy wyciągane spod blatu biureczka narzędzia były
zdezynfekowane czy nie? Która manikiurzystka/tipserka "na widoku" odkaża w
solidny sposób narzędzia?
Traf chciał, że parę miesięcy temu przypadkowo wysłuchałam szkolenia dot. zasad
utrzymania higieny w gab. kosmetycznych i podobnych. Można było się tam
dowiedzieć np. że cążki powinny _całe_ moczyć się w specjalnych roztworach
dezynfekujących (a nie np. same ostrza, albo wersja "psikam niby-odkażaczem na
ostrza cążek, chociaż płyn w butelce skończył się tydzień temu").
Na sali były osoby prowadzące tego typu przybytki i komentowały, że "tak to się
cążki niszczą" itd.
Od tamtej pory robię sobie sama manicure, bo mam coraz więcej wątpliwości.
Tipsów na szczęście w tej chwili nie mam, więc mogę się obejść samoobsługą.

Powodzenia z paznokciami,
LH

1. Data: 2005-03-23 17:31:22

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@a...pl> napisał w
wiadomości news:39a6.00000f26.42418243@newsgate.onet.pl...
> [...]
> czy zastanawiała się któraś z Was czy manikirzystka/tipserka faktycznie
> przestrzega zasad higieny? Czy wyciągane spod blatu biureczka narzędzia

Ja, ja, mam obsesje na tym punkcie i zawsze łypię im na ręce.Na szczęście,
juz dawno odkryłam, ze bez cięcia mam ładniejsze skórki, a stopy pozwałam
robić tylko takim patetntem bez żyletki.

Gosia

1. Data: 2005-03-23 18:35:20

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@a...pl> napisał w
wiadomości news:39a6.00000f26.42418243@newsgate.onet.pl...
> czy zastanawiała się któraś z Was czy manikirzystka/tipserka faktycznie
> przestrzega zasad higieny?

Z moich obserwacji- zadna.

Czy wyciągane spod blatu biureczka narzędzia były
> zdezynfekowane czy nie?

Nawet jesli byly, to przetrzymywane sa niewlasciwie..

Która manikiurzystka/tipserka "na widoku" odkaża w
> solidny sposób narzędzia?

Eh. Zadna. Srodki dezynfekcyjne za drogie.

> [...]
> niby-odkażaczem na
> ostrza cążek, chociaż płyn w butelce skończył się tydzień temu").

A o sterylizacji ich nie mowiono ?
Ciekawa jestem.

> Od tamtej pory robię sobie sama manicure, bo mam coraz więcej wątpliwości.

Ja tez mam watpliwosci, dlatego nie pozwalam na wycinanie niczego.
Zasatanawiam sie tylko nad taka sprawa, czy sluzby sanitarne nie kontroluja
gabinetow kosmetycznych? Odnosze wrazenie, ze panuje w niektorych calkowita
swoboda.
Ale moge przekonac sie o tym dopiero podczas....raz ucieklam z gabinetu, jak
zobaczylam sposob, w jaki pani dzialala...
Hafsa- jak zwykle wybredna

1. Data: 2005-03-23 19:15:44

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości
[...]
> Ale moge przekonac sie o tym dopiero podczas....raz ucieklam z gabinetu,
jak
> zobaczylam sposob, w jaki pani dzialala...
Naprawde??? Ale musiala byc jazda. :) Zwrocilas jej uwage, czy po prostu
wstalas z fotela i pobieglas w kierunku wyjscia?

Ja zawsze zastanawialam się jak to jest w zakładach fryzjerskich, bo też
jakoś nie widzę, by one czyściły te szczotki po każdej klientce... A wyciąć
skórek nie dałabym sobie za żadne skarby świata żadnej pani w zakładzie!

sealpup

1. Data: 2005-03-23 21:42:57

Od: Ada <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LH masz calkowita racje. Z przestrzeganiem higieny w salonach jest
kiepsko. Tak naprawde jedynym wlasciwym sposobem jest STERYLIZACJA
narzedzi - narzedzia po nich sa jalowe.

> Która manikiurzystka/tipserka "na widoku" odkaża w solidny sposób
> narzędzia?

Co wedlug Ciebie oznacza solidnie? Jedyne co mozna zrobic przy klientce to
spryskac preparatem dezynfekujacym, bo kazdy inny zabieg jest czasochlonny
i zadna klientka nie ma tyle czasu.

> [...]
> podobnych. Można było się tam dowiedzieć np. że cążki powinny
> _całe_ moczyć się w specjalnych roztworach dezynfekujących

Tak, tak, np. tzw Aldesan. To cale moczenie to przezytek.

> Na sali były
> osoby prowadzące tego typu przybytki i komentowały, że "tak to się
> cążki niszczą" itd.

Biorac pod uwage ze profesjonalne cazki kosztuja ok 200zl to nie jest
takie glupie stwierdzenie.

Za rok ma wejsc przepis, ze kazdy tego typu zaklad bedzie musial posiadac
autoklaw (urzadzenie do sterylizacji) lub miec podpisana umowe z firma
wykonujaca takie uslugi. Co za tym idzie na wyposazeniu musi byc pare
kompletow narzedzi.
Juz widze mozliwosci jak sie mozna od tego wykrecic. Jesli salon bedzie
przestrzegal przepisow, to od razu uslugi zdrozeje bo to dodatkowe
koszty.
To bardzo przykra sprawa, bo wydawaloby sie ze higiena to rzecz absolutnie
podstawowa. Male prawdopodobienstwo ze zarazimy sie HIV ale np zoltaczka
wszczepienna jest duzo bardziej upierdliwa i duzo mniej jej potrzeba do
zakazenia. I dlatego wlasnie dzisiaj sie zaszczepilam :]

Na koniec chcialabym zaznaczyc ze CHOLERNE klientki tez sie zdarzaja.
Bynajmniej nie chodzi mi o te, ktore wymagaja higienicznych warunkow.

Ada

1. Data: 2005-03-23 23:23:13

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ada napisał:

> Co wedlug Ciebie oznacza solidnie? Jedyne co mozna zrobic przy klientce to
> spryskac preparatem dezynfekujacym, bo kazdy inny zabieg jest czasochlonny
> i zadna klientka nie ma tyle czasu.

Zaden pośpiech nie powinien uzasadniać narażania czyjegoś zdrowia. Chyba
nikt nie chciałby, żeby np. jego lekarz używał niewysterylizowanych
narzędzi, bo mu pacjenci robią kolejkę pod gabinetem, no nie? Dla mnie
to podobna sytuacja.

> Biorac pod uwage ze profesjonalne cazki kosztuja ok 200zl to nie jest
> takie glupie stwierdzenie.

Biorąc pod uwagę, że chodzi o zdrowie, to dowodzi nieodpowiedzialnego
podejścia do klientów.

> [...]
> wszczepienna jest duzo bardziej upierdliwa i duzo mniej jej potrzeba do
> zakazenia. I dlatego wlasnie dzisiaj sie zaszczepilam :]

Słyszałam jakiegoś lekarza mówiąciego, że szczepienia p. żółtaczce to
akceptacja (globalna, nie osobista) braków w higienie. Szczepionka nie
daje 100% pewności.

1. Data: 2005-03-24 07:36:54

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:
> [...]
> papierki samoprzylepnego ew podtrzymywania masy gdy trzeba uzupełnić złamany

http://www.euro-fashion.com.pl/onas.php

Firma w Pruszczu Gdańskim - z tego co wiem, niemal
wszystkie gabinety kosmetyczne w Trójmieście się u
nich zaopatrują. Możesz zadzwonić, pojechać albo
złożyć zamówienie przez internet.

Eulalka

Brązująco-ujędrniają cy balsam do ciała
CELLASTAR