posłanie dla nadwrażliwych

11. Data: 2008-05-30 12:13:11

Temat: Re: posłanie dla nadwrażliwych
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Taaa...na przystojnych [z furą i komórą] nie ma silnych [bab] ;P

Coś Cię gryzie?

Ewa

12. Data: 2008-05-30 12:45:46

Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Coś Cię gryzie?

Nie. A ciebie? ;P

13. Data: 2008-05-30 12:48:00

Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> na pewno. biorcy spadku zawsze się znajdą :)

Chyba że spadek jest obciążony... ;P
Tak jak ten pozytywizmem.

14. Data: 2008-05-31 06:09:37

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 12:44, tren R <t...@p...pl> wrote:
> [...]
> zwierzęcą siłę
> za niezwykłość i samotność
> Waszych dróg
>
> Bądżcie pozdrowieni Nadwrażliwi
>
> --http://dokad.prowadzi.patrz.pl
> tren hakker, tre Niro, t-ster
> gg 1290613
>
> trener is nimi mnogoe smog sdelat'
> trener is igracima
> trener is kentakija
> trener is šefom
> trener is herr andrej pomahae
> trener is
> trener is´dzia bob mohylew na klaczy
>
> sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po

Nic bardziej nie poprawia mojego samopoczucia, jak wysoki stan konta w
banku.

J-23 Flegiel von Trop

15. Data: 2008-05-31 09:53:19

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 May 2008 23:09:37 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Nic bardziej nie poprawia mojego samopoczucia, jak wysoki stan konta w
> banku.

Po śmierci też?
:-D

16. Data: 2008-05-31 11:44:23

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 11:53, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Po śmierci też?
> :-D

???
Moze wyjasnisz zagadnienie samopoczucia po smierci.

J-23 Flegiel von Trop

17. Data: 2008-05-31 12:10:50

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 14:48, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> O matko. Boisz się że grożę Ci śmiercią?
> :-DDD
> Nieeeee, Flegielku. Ja tylko daję Ci do zrozumienia, że skupiasz się w
> życiu nie na tym, co jest tego warte... Znałam takich osób sporo.
> Odchodziły samotnie, ściskając w ręku swoje książeczki czekowe, karty
> bankowe, zdziwieni, że to wszystko tak nagle straciło wszelki sens i
> znaczenie...

Nie znaja Nowego Testamentu, a tam napisano: "nie gromadźcie sobie
skarbów, które i mół i rdza..."

18. Data: 2008-05-31 12:14:14

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odchodziły samotnie, ściskając w ręku swoje książeczki czekowe, karty
> bankowe, zdziwieni, że to wszystko tak nagle straciło wszelki sens i

Antycypujesz, stale i wciaz. Ciagle wydaje Ci sie ze znasz drugie dno,
czyli ukryte pragnienia i motywy ludzkich emocji. A ja zadaje pytanie
wprost: czy masz jakies pojecie na temat samopoczucia po smierci,
skoro o tym wzmiankujesz? Tyle, i nic wiecej. Co mnie obchodza
przyklady, ktore podajesz? Wszak nie wiesz zupelnie na czym sie
skupiam, i skad wiesz czy w ogole? Poza tym skad wnisek ze boje sie
smierci? Gdzie to napisalem? No gdzie?

J-23 Flegiel von Trop

PS. wypraszam sobie takie matkowanie, nie jestem zaden "Flegielek", ze
niby taki malutki (192cm), to co on moze wiedziec i pragnac, w
zestawieniu z alfa i omega pt. ikselka; co za kupa beznadziejnej staro-
babskiej pychy

19. Data: 2008-05-31 12:48:03

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2008-05-31 13:41:10

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 05:14:14 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> [...]
> niby taki malutki (192cm), to co on moze wiedziec i pragnac, w
> zestawieniu z alfa i omega pt. ikselka; co za kupa beznadziejnej staro-

A idż, niczego nie rozumiesz. Nie ma o czym gadać z Tobą. Jesteś
ograniczonym człowiekiem.

Płacz po stracie...
"dziennikarze" na usługach PiS
Wali mi się...
szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)