posłanie dla nadwrażliwych

31. Data: 2008-06-01 19:04:19

Temat: Re: posłanie dla nadwrażliwych
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Jun 2008 15:15:38 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Fri, 30 May 2008 05:09:02 -0700, kto: ikselk, co:

> moim zdaniem jest jakaś różnica między tym za "co" ktoś siebie
> uważa, a tym "czym" realnie jest

To nie ma znaczenia.

>, sprawę dodatkowo komplikuje
> fakt, że to drugie może być oceniane wyłącznie porównawczo
> i to wyłącznie wg arbitralnie dobranego kryterium, nie jest
> bowiem możliwe scalenie różnych kryteriów, bo to z kolei
> wymagałoby arbitralnego dobierania proporcji, rozwiązaniem
> jest rzecz jasna sprowadzenie wszystkiego do ekonomii,
> oczywiście tylko pod warunkiem, że komuś takie rozwiązanie
> się podoba, w ten oto sposób dochodzimy do konkluzji:
> wszystko jest względne, liczy się tylko samopoczucie...

Zapomniałeś, że właśnie od tego wyszedłeś, a była to MOJA myśl :-)

> czymże jest jednak jedno samopoczucie w morzu samopoczuć?

Czymże jest morze samopoczuć wobec jednego samopoczucia?
Morze samopoczuć (różnych) jest umownym, a w dodatku skrajnie niespójnym
układem. Tak, jak tłum na ulicy - nie ma wspólnej wykładni.
Tylko indywidualne samopoczucie może być motorem konkretnego działania, a
dla powiększenia jego efektów należy tylko znaleźć w tłumie samopoczucia
identyczne do własnego i zaprząc je do wspólnego dzieła - a to wielka i
pożyteczna oraz bardzo efektywna umiejętność :-)

32. Data: 2008-06-01 19:08:12

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Jun 2008 16:18:10 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> Kiedy: Fri, 30 May 2008 14:00:53 +0200, kto: Sky, co:

> tak, i chętnie zmieniają stan skupienia z wolnego na uwiązany.
> kiedyś było to dla mnie przykre, bo wtedy adorowanie przestaje
> być przyjemne, zamiast tego jest krępujące i to dla wszystkich
> stron zapewne ... a ja tak lubiłem adorować ... chlip

Od razu widać, że lubisz iść na łatwiznę - adorowac wolne stany to po
prostu zaskakiwać tym samym coraz to nowe obiekty. Poadoruj stan uwiązany -
do siebie. No, wysil się, pozaskakuj ciągle czymś innym ciągle ten sam
uwiązany do Ciebie obiekt, to dopiero będziesz miał się czym pochwalić,
Mężczyzno :-)

33. Data: 2008-06-01 19:24:03

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Jun 2008 11:15:18 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> To dlatego w KLach przesypywano piesek z górki na górkę...

Co to są KLe?

34. Data: 2008-06-01 20:48:10

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 21:24, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Co to są KLe?- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Obozy koncentracyjne.

35. Data: 2008-06-01 22:47:53

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Sun, 01 Jun 2008 20:08:12 +0100, kto: i...@g...pl, co:

> [...]
> uwiązany - do siebie. No, wysil się, pozaskakuj ciągle czymś innym
> ciągle ten sam uwiązany do Ciebie obiekt, to dopiero będziesz miał się

mam nadzieję że nie mam przyjemności znać cię osobiście.
skąd wnioski że chcę się pochwalić, albo być traktowany przez ciebie
w jakiś sposób, zwłaszcza jako mężczyzna? moim zdaniem nie musisz się
przed nikim tłumaczyć z wyborów jakie podjęłaś, zaś dyskredytowanie
cudzych (zwłaszcza dawno minionych) ani nie uczyni twoich lepszymi,
ani zapewne nie będzie miało zbawiennego wpływu na nikogo

36. Data: 2008-06-02 08:47:16

Temat: Re: ?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel napisał(a):

> [...]
> być przyjemne, zamiast tego jest krępujące i to dla wszystkich
> stron zapewne ... a ja tak lubiłem adorować ... chlip

Czy chcesz przez to powiedzieć, że jakaś kobieta związała się z Tobą dla
fury i komóry? ;-)

Pozdrawiam
Ewa

37. Data: 2008-06-02 08:53:17

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<i...@g...pl>

[...]
> Tym mniej rozumiem.

Panslavi chyba w ten wyszukany-niewyszukany sposób krytykuje uwiązanie, ale
głovy nie dam :)

"Siać, siać"

Don

38. Data: 2008-06-02 09:11:58

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> carpe

chwytasz tę chwilę niesamowicie skutecznie.
wyprzedzasz już życie o całą godzinę.
:)

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

39. Data: 2008-06-02 09:47:36

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Jun 2008 11:47:07 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Nie odkladam, obracam. Pieniadz robi pieniadz!

I co dalej?
:-P

> Czy masz jakis problem zdrowotny? Ciagle mowisz o smierci.

Ciągle? - tak samo ciągle, jak Ty o pieniądzach :-)
Masz jakiś problem zdrowotny?
:-)

> Caly dzien
> spedzilem w ogrodzie. Ptaki spiewaja, swieci slonce, kwitnie przyroda,
> i nawet przez moment nie pomyslalem o tym ze moge umrzec. Mnie to nie
> obchodzi w ogole.

A mnie obchodzi - na tyle, na ile każe mi żyć porządnie.
A ptaki też mam w ogrodzie, i drzew setki...

> Natomiast w chwili smierci moglbym zdac sobie sprawe z beznadziejnego
> spedzenia swojego zycia,

Nie o tym mówię.

> gdybym nie wychowal, nie wyksztalcil, i nie
> wyposazyl odpowiednio swoich dzieci.

Ba. Do kogo Ty to mówisz :-)

> Nie namawiam do zmiany Twojego
> swiatopogladu,

A znasz go?
:-)

> ale polecam wiersz Cz.Milosza pt. "Wiara":

Miłosza? Tego obłudnika?
:-/

Carpee diem. Lecz cały czas także pamiętaj o śmierci - jak to było:
memento...

40. Data: 2008-06-02 09:48:27

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 12:34, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Siet, no nie wiem, co mam z tym zegarkiem. U mnie się wyświetla
> prawidłowo...
>
> Jerzy!!!!! Jaki to ten program był do regulacji czasu w
> kompieeee??????????? ....bo po formacie już go nie mam i zapomniałam!!!

http://www.thinkman.com/dimension4/
Nawet są polskie serwery na liście.

Płacz po stracie...
"dziennikarze" na usługach PiS
Wali mi się...
szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)