powiadamianie o alarmie przez linie analogowa

1. Data: 2006-12-08 22:59:04

Temat: powiadamianie o alarmie przez linie analogowa
Od: "mac" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam,

w mieszkaniu zakladam alarm. chce miec powiadamianie na komorke
wykorzystujac analogowa linie telefoniczna. znajomy, ktory troche zna
sie na alarmach powiedzial mi, ze aby to powiadamianie bylo skuteczne
to kabel telefoniczny, ktory wchodzi do mieszkania z klatki schodowej,
musi najpierw byc wprowadzony do centralki alarmowej i dopiero dalej
isc na gniazdka telefoniczne. jesli tak nie bedzie, czyli do centralki
trafi odgalezienie kabla po rozszyciu go wczesniejszym, to zlodziej
podnoszac sluchawke telefonu zablokuje mi powiadamianie.
czy ktos moze potwierdzic ze tak jest? ewentualnie zaprzeczyc.
mac

2. Data: 2006-12-10 23:00:37

Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podnosząc słuchawkę może nie, ale robiąc zwarcie w gniazdku to jak
najbardziej...
JaC

> jesli tak nie bedzie, czyli do centralki trafi odgalezienie kabla po
rozszyciu go wczesniejszym, to zlodziej podnoszac sluchawke telefonu
zablokuje mi powiadamianie.

stukająca lodówka
powiadamianie o alarmie przez linie analogowa
PARKIET_PRODUCENT
Ćwierkający kaloryfer a kryza?
bionaire 5075 i 5080