pozegnanie

1. Data: 2001-11-13 09:38:57

Temat: pozegnanie
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

lisciarze...

zegnam sie z Wami
bylo milo

papa

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

1. Data: 2001-11-13 12:07:17

Temat: Re: pozegnanie
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...fm...

> lisciarze...
>
> zegnam sie z Wami
> bylo milo

???...

1. Data: 2001-11-13 14:44:55

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> ???...

Wracam a tu taki numer! To nieładnie wychodzić
kiedy przychodzą inni goście.
Sprawia to wrażenie że przede mną uciekasz.
Wracaj!

--
VesemirTW
v...@z...com GG 547019

1. Data: 2001-11-13 17:56:34

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nigdy nie rozumialem, czemu lduzie nagle przestaja czytac newsy.. chodzi
mi o to, ze to nie mozlwie.. tak po prostu wlaczyc czytnika raz na jakis
tam czas, jak sie ma ochote.. po prostu nie wierze, ze nagle sie
wychdozi,,, z tego uzaleznienia.. poza tym to glupie COS nazwyane
powitaniem, albo pozegnaniem... Anno?? czy myslisz, ze zna Cie to wiecej
niz 5 osob??? Czy ktos bedzie tesknil, tak szczerze?? Po co to w ogole
robic.. to jakies dziecinne!

1. Data: 2001-11-13 19:34:44

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

ja Anne znam z innych list i zawsze podobaly mi sie jej wypowiedzi i
przemyslenia

1. Data: 2001-11-13 21:18:14

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja Anne znam z innych list i zawsze podobaly mi sie jej wypowiedzi i
> przemyslenia

to swietnie!! ciekawe, czy w realu jest wlasnie taka jak ja sobie wyobrazasz?

1. Data: 2001-11-13 23:47:26

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek <s...@f...onet.pl> w artykule
news:3BF15ED2.7609F764@friko2.onet.pl pisze...

Anno?? czy myslisz, ze zna Cie to wiecej
> niz 5 osob???

Tak, z reala jakieś 20 co najmniej. :))) Vide: K2001. :)

Pozdrówka,
Daga

1. Data: 2001-11-14 08:12:45

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga w news:3bf1b110@news.vogel.pl...
> [...]
>
> Anno?? czy myslisz, ze zna Cie to wiecej
>
> Tak, z reala jakieś 20 co najmniej. :))) Vide: K2001. :)

A z forum - jakieś co najmniej 150 osób... Vide: archiwum. :)
Nawiasem mówiąc - nie rozumiem zdziwienia PEPE.
Ale całe szczęście tu nie trzeba wszystkiego rozumieć.

Pozdrawiam serdecznie
All

1. Data: 2001-11-14 09:02:10

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Wołowik"

Immyni slowy im wiecej
> oczekujemy tym mozemy sie wiecej rozczarowac :-)))))))))

Ryzyko rozczarowania jest jeszcze mniejsze gdy sie niczego nie o czekuje.

;-), E.

1. Data: 2001-11-14 09:04:42

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

=> > ja Anne znam z innych list i zawsze podobaly mi sie jej wypowiedzi i
=> > przemyslenia
=>
=> to swietnie!! ciekawe, czy w realu jest wlasnie taka jak ja sobie
wyobrazasz?
=>

ja preferuje taka postawe aby jak najmniej sobie wyobrazac i w zwiazku z tym
oczekiwac, poniewaz im czlowiek bardziej czegos oczekuje w zwiazku ze swoim
jakim wlasnym wyobrazeniem to tym wiecej pozniej bedzie mial dyskomfortu
psychicznego gdy przyjdzie mu sie rozczarowac. Immyni slowy im wiecej
oczekujemy tym mozemy sie wiecej rozczarowac :-)))))))))

Mimir

zony z ukrainy
Re: precz z preczem czyli unsubscribe
Jak to mówią na IRCu: re :)))
Re: komunikacja niewerbalna - literatura
Jak poznać kłamstwo