pozyskiwane z natury

211. Data: 2002-07-19 09:17:06

Temat: Re: pozyskiwane z natury
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisala:

> Tak, w maju i we wrześniu.

Dziękuję, może we wrześniu mi sie uda pojechać. Basiu, czy moge wysłać
Ci dwa zdjęcia nie wiadomo czego? Wyrosło ładne, nalezałoby je
już przesadzić do gruntu, a nie wiem gdzie - bo nie wiem co to :-(

Krycha, która sama nie wie, co siała :-(

212. Data: 2002-07-19 15:14:07

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał
> Pomijając oczywiście to,że Krzysztofowi łatwiej jest znaleźć ciemiężycę
> czarną niż Veratrum nigrum. Po prostu inaczej się nawołuje.

Myślę, że nie do końca zrozumiałeś moją wypowiedź w sprawie nazewnictwa
roślin.
Nie możesz tego wiedzieć, że dawno temu nawoływałem na tej grupie do
stosowania nazw botanicznych dla lepszego identyfikowania roślin w czasie
rozmów.
W dalszym ciągu chodzi mi o wykorzystywanie nazw botanicznych do
identyfikacji, a nie do szpanowania.
Oczywiście, tego ostatniego na naszej grupie nie ma :-).

> Bogusławie musze Ciebie pouczyć;-))

Nie wchodź w moje kompetencje. Od pouczania to ja tu jestem.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

213. Data: 2002-07-19 19:11:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wchodź w moje kompetencje. Od pouczania to ja tu jestem.

Kiedy ja śpię a Bogusław R. się nie odzywa.
;-)

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

214. Data: 2002-07-19 19:48:15

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Kiedy ja śpię a Bogusław R. się nie odzywa.
> ;-)

To Ty sypiasz? Pisałeś przecież, że budujesz sobie dom!
Nie odzywa się dwóch Bogusławów. Ten od wzniesień i ten od jabłonki. STAŃCIE
DO APELU!
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

215. Data: 2002-07-19 21:32:55

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Ty sypiasz? Pisałeś przecież, że budujesz sobie dom!

Że chciałbym, a to różnica. Olbrzymia.
Za moje gówniane mieszkanie w Śródmieściu Gmina policzyła sobie ponad 5
700 zł/ mkw cenę odtworzeniową [3 800 cena wykupu]. Kiedy teraz za 2 500/3
500 można kupic w Wawie nowe mieszkanie w bardzo dobrym standardzie.
I może dlatego tak mało sypiam.

> Nie odzywa się dwóch Bogusławów. Ten od wzniesień i ten od jabłonki.
> STAŃCIE DO APELU!

No właśnie, gdzie sie zapodziali?

216. Data: 2002-07-20 17:12:07

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof
Marusiński

>Nie możesz tego wiedzieć, że dawno temu nawoływałem na tej grupie do
>stosowania nazw botanicznych dla lepszego identyfikowania roślin w czasie
>rozmów.

Naprawdę-jak dawno :-)

>W dalszym ciągu chodzi mi o wykorzystywanie nazw botanicznych do
>identyfikacji, a nie do szpanowania.

Używanie na grupie nazw łacińskich roślin nie jest szpanowaniem-to powinno
stać się naturalne;-)
Uzywanie nazw łacińskich roślin podczas kolacji w knajpie jest szpanowaniem
:-)

:-) http://ogrod.to.jest.to

:-) www.ogrod-botaniczny.pl

217. Data: 2002-07-20 21:06:20

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Behalf Of Krzysztof
> Marusiński
> Naprawdę-jak dawno :-)

Krzysiu nawolywal, faktycznie niedawno temu, bo ja jeszcze pamietam, ale
pewnie wystarczajaco dawno temu, ze Cie jeszcze na swiecie ... ops - na
grupie nie bylo, czyli ladnych pare latek temu nazad.

Pozdrawiam serdecznie
z Paku Krajobrazowego - Cysterskie Kompozycje Krajobrazowe Rud Wielkich
Krzysztof Koterba :-)

218. Data: 2002-07-24 09:49:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> już przesadzić do gruntu, a nie wiem gdzie - bo nie wiem co to :-(
>
> Krycha, która sama nie wie, co siała :-(

Jasne, że możesz:-)). Jak wreszcie znajdę aparat, to też zacznę fotografować
anonimy.

Pozdrawiam, Basia.

219. Data: 2002-07-24 13:04:47

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z Paku Krajobrazowego - Cysterskie Kompozycje Krajobrazowe Rud Wielkich
> Krzysztof Koterba :-)

Krzychu, czy mógłbyś rozszyfrować co to są owe Cysterskie... please.

Pozdrawiam z otuliny Puszczy Jodłowej (która jest rezerwatem ścisłym od
1922r) będącej najważniejszym skupiskiem leśnym w Narodowym Parku
świętokrzyskim (nazwany tak od 1950r), w Gorach świętokrzyskich (2razy
starszych od Alp).
A wokół mnie są ze trzy parki krajobrazowe.
:-)

p...@r...pl

sosna czarna na zywoplot?
nawodnienie ogrodka - gdzie w krakowie?