pozyskiwane z natury

201. Data: 2002-07-11 09:40:37

Temat: Re: Emigracja, bylo Re: pozyskiwane z natury
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 19:51 02-07-09, you wrote:

>Użytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
..

>urlopie ;>
>
>Aaaaaa! To normalka. Kiedyś jednak miałem okazję rozwiązac podobny
>przypadek.
>Zakładałem się o 1,5 godziny.
>Po 74 min byli wszyscy potrzebni....!!!! :-)))

Cudotworca?? :). Moze jakies wskazowki na priva? ;)

>To o czym mówisz to są drobiazgi, a nie sprawy niemożliwe.... :-)))))
>Pytaj o cuda! :-))))

cud sie stal pewnego razu, loj
dziad przemowil do obrazu, loj
a obraz do niego ni slowa, loj
taka byla ich rozmowa, loj, loj loj

:)).

Niestety cudow nie ma, gmina mi sie nie zgodzila na oczyszczalnie :(.

Anka

---
"Czas geologiczny jest generatorem rzeczy nieprawdopodobnych, tylko rzeczy
niemozliwe nie zdarzaja sie nigdy"
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

202. Data: 2002-07-11 10:08:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety cudow nie ma, gmina mi sie nie zgodzila na oczyszczalnie :(.

Sa, zrób sobie oczyszczalnie korzeniowa, na to nie musisz miec pozwolenia.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

203. Data: 2002-07-11 10:54:42

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> At 19:51 02-07-09, you wrote:
>
> Cudotworca?? :). Moze jakies wskazowki na priva? ;)

Dlaczego na priva. Publicznie mogę!
Gdy pustka była w urzędzie, niby-bankiet zrobiłem nagle, z głupia frant, z
okazji ktorejś tam rocznicy (fikcyjnej) utworzenia gminy. Dla urzędników.
Skrzynka wódki i trochę jadła w pobliskiej knajpie.
Zakładałem się o 1,5 godz. Po 74 min byli wszyscy potrzebni i... niezwykle
sprawni i pomocni w rozwiązaniu problemów fundatora.... :-)))))
Wieść gminna naprawdę szybko niesie! :-))))

> Niestety cudow nie ma, gmina mi sie nie zgodzila na oczyszczalnie :(.
Chlałaś z gminnymi urzędolami????
Pozdrawiam :-)
Janusz

204. Data: 2002-07-14 11:15:07

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 12:54 02-07-11, you wrote:
> [...]
>sprawni i pomocni w rozwiązaniu problemów fundatora.... :-)))))
>Wieść gminna naprawdę szybko niesie! :-))))

No piknie! :)

>Chlałaś z gminnymi urzędolami????

Nie, ale chyba bede musiala zaczac..;). Tylko kurcze ja zawsze autem jezdze
zalatwiac, no i tak po pijanemu wracac.. ;)

Anka

---

205. Data: 2002-07-14 11:15:07

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 12:08 02-07-11, you wrote:

>Sa, zrób sobie oczyszczalnie korzeniowa, na to nie musisz miec pozwolenia.
>;-)))

Na zwykla niby tez nie musze. Ale w planie zagospodarowania stoi "szambo
bezodplywowe" a ja nie mam checi walczyc z wiatrakami. Dosc ze bede
musiala kopac studnie, bo wodociag okazal sie byc male 100 m dalej niz
sugerowala wlasicielka gruntu :(

Anka

---

206. Data: 2002-07-18 03:58:09

Temat: Re: pozyskiwane z natury
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEMBCDAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Behalf Of Ewa Szczę?niak
>
> (...)
> (...)
>
> Corydalis cava
> Hepatica nobilis 'Alba'-znalazlem wsrod lanow przylaszczek niebieskich
jedna
> jedyna.

Też przenosiłem przylaszczki. Czy faktycznie jest taka odmiana jaką
opisujesz? - uznana za odmianę?

> Veratrum nigrum-rarytas

Czy to jest rarytas?
Pomijając oczywiście to,że Krzysztofowi łatwiej jest znaleźć ciemiężycę
czarną niż Veratrum nigrum. Po prostu inaczej się nawołuje.Ale czy
faktycznie tak rzadka?

> Asplenium ceterach-rarytas wsrod paparoci

Bogusławie musze Ciebie pouczyć;-))
Nie Asplenium tylko zanokcica - i od razu wszyscy wiedzą o jaką roślinę nam
chodzi .;-)
A czy Asplenium (te polskie) są rzadkie czy pospolite ??

Wybacz ,że teraz piszę,ale ta wiadomość dopiero wczoraj wpadła do mnie z
serwera.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

207. Data: 2002-07-18 08:51:56

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." napisal:odzime rosliny sa przenoszone do ogrodkow.

> Też przenosiłem przylaszczki. Czy faktycznie jest taka odmiana jaką
> opisujesz? - uznana za odmianę?

A czy ktoś widział może przylaszczki w sprzedaży? Oczywiscie
te zupełnie zwykłe, niebieskie?

Krycha&Co(ty)

208. Data: 2002-07-18 09:35:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> "Too old..." napisal:odzime rosliny sa przenoszone do ogrodkow.

> A czy ktoś widział może przylaszczki w sprzedaży? Oczywiscie
> te zupełnie zwykłe, niebieskie?

Były na wystawie w Chorzowie. Również różowe.

Pozdrawiam, Basia.

209. Data: 2002-07-18 11:28:59

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisala:

> Były na wystawie w Chorzowie. Również różowe.

Te wystawy są co roku?

Krycha&Co(ty)

210. Data: 2002-07-18 14:01:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora