prawa autorskie - powtorka z rozrywki

1. Data: 2001-11-27 12:03:08

Temat: Re: prawa autorskie - powtorka z rozrywki
Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sobie nie życzę - tym bardziej nie będzie z tym problemu, że moje są
wyjątkowo mięsne.

--
ostry

1. Data: 2001-11-27 12:19:58

Temat: Re: prawa autorskie STOP
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla"
> a moze takie dyskusje przeniescie na grunt prywatny.
Nie chcę być niegrzeczna, ani nikogo obrazić, ale
czy można wysuwać takie propozycje, jeśli jest się autorką największej
ilości offtopicowych postów?
A ta dyskusja jest interesująca i dotyczy zarówno przepisów podawanych
na grupie jak i grupowiczów.
Asia Słocka

1. Data: 2001-11-27 12:20:12

Temat: Odp: prawa autorskie STOP
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> czy wiesz komu uwage zwracasz?

Ciach

> pat

a moze takie dyskusje przeniescie na grunt prywatny.

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-11-27 12:23:28

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl wrote:
> Poza tym ostatnio pojawiło się bardzo dużo przepisów na Gotowanie to sztuka!
> wegetariańskich, wegańskich i jeszcze bardziej restrykcyjnych. [mam wspólnika.
> co nie je miesa, ryb, mleka chyba i jajek też nie, co on je w takim razie!!!].

ho ho ho! nie powiem, starsznie sie w takim razie ciesze z tego wspolnika
:))))))))))))))

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-11-27 12:27:46

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla"
> dziekuje za uznanie

To nie ma nic wspólnego z uznaniem lub nie, ja lubię takie wątki
i takie posty, bo mnie to nic nie kosztuje.
Ale raczej nie wypada pisać tak" pszeprżam, trzy mukłbyś nie robić
błenduf?"... Jeśli się coś samemu robi, to pasowałoby akceptować to u
innych.
Przepraszam, jeśli Cię uraziłam, nie jest to moim zamiarem.
Jak już napisałam, ja naprawdę lubię takie offtopiczne sprawy.
Asia Słocka

1. Data: 2001-11-27 12:28:30

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> Nie chcę być niegrzeczna, ani nikogo obrazić, ale
> czy można wysuwać takie propozycje, jeśli jest się autorką największej
> [...]

dziekuje za uznanie

MechaGodzilla

1. Data: 2001-11-27 12:30:32

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> [...]
> sprecyzowałaś dokładnie, że chodzi wyłącznie o przepisy wysyłane na
> pl.rec.kuchnia, a jeśli zerkniesz na posty powyżej, zobaczysz, że moja
> odpowiedź obejmuje tez watki dotyczące kopiowania przepisów ze stron i jest
> spostrzeżeniem ogólnym, a nie skierowanym przeciwko Tobie. Jest mi tym
> bardziej przykro, że Puszkę bardzo lubię i czesto do niej zaglądam.
> Jeśli przeoczyłam jakąś wcześniejszą puszatkową dyskusję, to trudno, nie
> jestem w stanie czytac wszystkiego, oglądam listę dyskusyjną wybiórczo. Ty
> chyba też, skoro potraktowałas mnie jak nieopierzonego chłystka.

przepraszam! przepraszam! strasznie przepraszam! nie takie byly moje
intencje! chodzilo o to ze ta uwaga odnosnie puszkkki byla zupelnie
chybiona. no wiesz, przeciez juz pisalam - my naprawde bardzo sie staramy w
tej materii. wiec mi sie przykro zrobilo ze tak mi odpisalas.
i na prawde nie chcialam cie objechac "jak nieopierzonego chłystka" (fajne
okreslenie ;). strasznie mi przykro ze tak wyszlo, no tak mi sie po prostu
sformulowalo. niezbyt szczesliwie, przyznaje.
jako dowod podejmuje sie, jesli chcesz, napisac do jutra tysiac razy:
"wkn to nie nieopierzony chlystek i bardzo ja przepraszam za
nieporozumienie"
i przeslac ci mailem, bo grupy to chyba nie bede zatykac ;).
tylko nie zabraniaj mi uzywac copy-paste ;))))))))))))))))

pat
ps: fajnie ze lubisz puszkkke :)
ostatnio kupilam sobie kamerke internetowa i bawie sie nia wzbogacajac
powoli puszkkke o zdjecia - narazie 2:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2286 - makaron z warzywami i
bulka tarta
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1949 - biala kawa
(po kliknieciu na male zdjecie otwiera sie nowa strona z duzym zdjeciem :)
pozdr.

1. Data: 2001-11-27 12:31:38

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Nie sadzę... Panowie chcą robić biznes, tylko źle się do niego zabrali... To
> nie było nieporozumienie... Aczkolwiek chcieli to tak nazwać.
> Twoja strona jest zdecydowanie non profit (nie zauważyłam żadnej komercji) i
> to jest podstawowa różnica.

ooooo, nie bylam na niej i nie wiedzialam ze jest komercyjna.
to juz faktycznie inna bajka.

pat

1. Data: 2001-11-27 12:32:27

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:
> nie mam nic przeciwko, tylko proszę być poinformowany zawczasu i
> zapytany. Wystarczy e-mail. A co do tych niżej wymienionych, to je
> zostaw. No problem.

fajnie :)
a dla ustalenia uwagi: chcesz byc zapytany czy poinformowany?
bo to jednak roznica :)

pat

1. Data: 2001-11-27 12:32:51

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PatryCCCja <k...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...pl...
> [...]
> i przeslac ci mailem, bo grupy to chyba nie bede zatykac ;).
> tylko nie zabraniaj mi uzywac copy-paste ;))))))))))))))))

hihi, no widzę, że jednak zapanuje zgoda :-))
Nieporozumienia się zdarzają (tu biję się w piersi, że wywołałam mała
burzę).
To ja lecę oglądac zdjęcia na puszce i jakby co, to mówię, że jesli mi się
jakimś przypadkiem zdarzy coś wkleić na listę, to proszę to sobie brać do
Puszatkowa podpisane Wkn, ot i tyle.
Aha, ja też mam trochę zdjęć u siebie, na razie mało i nie wszystkie
naprawdę udane, bo aparat właściwie od niedawna, ale pewnie z czasem się
trochę uzbiera.

Pozdrawiam
Wkn_Dorota

ps. poczuj się zwolniona z tysięcznego wypisywania o niopierzonych
chłystkach, jakby co to za pół roku przepiszesz mi pracę magisterską ;-)

Odstapie czajnik elektr. Philipsa Cucina HD4637/31 1.2L. (Warszawa) - 100 zl
teraz na mnie padlo...
dzieki
[CZS] serduszka imbirowe
Rybka po chińsku ;-)