próbki NIVEA :(

From: "pmw" <p...@n...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: próbki NIVEA :(
Date: Wed, 6 Aug 2003 09:25:48 +0200

Witam,

kilka dni temu pojawił się na grupie post w sprawie kremów Nivea. Któraś z
Was
radziła zwrócić się do tej firmy za pośrednictwem www.nivea.pl - kontakt
po próbki. Ucieszona poradą postanowiłam z niej skorzystać.
Jakie było moje zdziwienie gdy dziś rano znalazłam w skrzynce mailowej
taki oto list:
" serdecznie dziękuję za maila i zainteresowanie nasza firma. Niestety, nie
możemy spełnić
Pani prośby. Zgodnie ze strategia komunikacyjna naszej firmy nie wysyłamy
próbek
naszych produktów pocztą. Dystrybuowane są one wyłącznie w prasie oraz w
sklepach kosmetycznych.".

Co Wy robiłyście/ pisałyście że dostałyście te próbki?????

A tak przy okazji od razu zapytam czy znacie jakieś firmy które wysyłają
pocztą swoje próbki ???

pozdrawiam
Aleksandra