problem z zamkiem

1. Data: 2005-04-11 21:09:50

Temat: problem z zamkiem
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie. Kupilem drzwi zew. z PTZ August.
http://www.ptz.pl/ptz_august.htm
Tyle ze jeden zamek mam klasy"B". Dokladniej IMP nr P41/250/2003 (1256)
Dzisiaj odkrylem, ze za chiny nie da sie zamknac drzwi na ten zamek od
wewnatrz. Od zewnatrz zadnego problemu.
Moje pytanie. Czy to jest normalne? Slyszalem o jakis zamkach gerdy,
ktorych nie da sie otworzyc od srodka o ile sie dwa razy przekreci od
zewnatrz. Ale zeby wogole nie dalo sie otworzyc?? Mam to reklamowac?
I jeszcze jedno pytanko. Jaki sens ma to zabezpieczenie gerdy, ze sie
nie da otworzyc od wewnatrz zamka nawet majac klucze? Az strach pomyslec
co by bylo jakby byl pozar........

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2005-04-11 21:18:24

Temat: Re: problem z zamkiem
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Apr 2005, Laris wrote:

> I jeszcze jedno pytanko. Jaki sens ma to zabezpieczenie gerdy, ze sie
> nie da otworzyc od wewnatrz zamka nawet majac klucze? Az strach pomyslec
> co by bylo jakby byl pozar........

Od wewnątrz jest pokrętło, więc klucz nie ma tu nic do rzeczy. Jest to
zabezpieczenie przed włamywaczem, który wchodzi przez balkon, a następnie
otwiera sobie drzwi od wewnątrz i wszystko wynosi. Gerda robi też zamki,
które nie mają tej cechy, można sobie wybrać.

Pozdrawiam,

Alojzy

3. Data: 2005-04-11 21:25:16

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał
w wiadomości news:Pine.LNX.4.58.0504112316180.5126@joanna.jfedor.
org...

> Od wewnątrz jest pokrętło, więc klucz nie ma tu nic do rzeczy.

Myslisz, ze jakby bylo pokretlo to bym pytal? :) Mi chodzi o zamek
dolny, gdzie jest normalnie dziurka na klucz :) Nie da sie go tam za
chiny wsadzic, co dopiero przekrecic.

pozdrawiam
Laris

4. Data: 2005-04-11 22:14:58

Od: Konrad Urbański <u...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris wrote:
> Jaki sens ma to zabezpieczenie gerdy, ze sie
> nie da otworzyc od wewnatrz zamka nawet majac klucze?
Mój zamek (wkładka) gerdy "działa" z obu stron.

--
Konrad
Moja stroniczka:

5. Data: 2005-04-12 06:37:20

Od: "BoDro" <b...@w...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Laris" <o...@p...onet.pl> napisał:

> dolny, gdzie jest normalnie dziurka na klucz :) Nie da sie go tam za
> chiny wsadzic, co dopiero przekrecic.

pewnie to nie to, ale ja mam wkładkę ( jakaś z dawnych czasów, bezklasowa ),
gdzie są dwa klucze - jeden długi, do otwierania od zewnątrz i jeden krótki,
wewnętrzny. Oczywiście, klucze są "niekompatybilne"...

Bogdan

6. Data: 2005-04-12 07:24:20

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslisz, ze jakby bylo pokretlo to bym pytal?

Patrz uważnie, na co odpowiadałem.

Pozdrawiam,

Alojzy

7. Data: 2005-04-12 07:37:17

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laris" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie. Kupilem drzwi zew. z PTZ August.
(...)
> Mam to reklamowac?

zgłoś problem producentowi albo instalatorowi drzwi
niech ci odpowie czy taka była intencja producenta czy to po prostu wada
fabryczna

i jeszcze jedno - kupiłeś drzwi bez sprawdzenia ?

rokko

8. Data: 2005-04-12 08:04:09

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pytanie. Czy to jest normalne? Slyszalem o jakis zamkach gerdy,
> ktorych nie da sie otworzyc od srodka o ile sie dwa razy przekreci od
> zewnatrz.

tak ,posiadam takie.

Ale zeby wogole nie dalo sie otworzyc?? Mam to reklamowac?

wychodze ,krece 2 razy i ten w mieszkaniu nie otworzy od wew. ,od wew.
jest pokrętło.
skoro tak ma dzialac zamek to jak chcesz reklamowac?

> I jeszcze jedno pytanko. Jaki sens ma to zabezpieczenie gerdy, ze sie
> nie da otworzyc od wewnatrz zamka nawet majac klucze? Az strach pomyslec
> co by bylo jakby byl pozar........

nie wiem jaki sens,

sama niestety kilka razy musialm wychodzic prze zokno żeby otworzyc drzwi :)
albo tz zamknał na 2 razy albo wchodzac zostawialm klucz w drzwiach i
przekrecilam pokretło niechcacy na 2 razy i klucz z zew. sie zaciął :)

na szczęście mieszkam na parterze :)
p.

9. Data: 2005-04-12 08:20:22

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana <p...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d3fv51$ffk$...@n...dialog.net.pl...

> wychodze ,krece 2 razy i ten w mieszkaniu nie otworzy od wew. ,od wew.
> jest pokrętło.
> skoro tak ma dzialac zamek to jak chcesz reklamowac?

Ja nie mam zamka gerdy, tylko o takim slyszalem. Ten zamek, ktory nie da
sie zamknac i otworzyc od wew. jest zamkiem dolnym i normalnie ma
dziurke na klucz :)

pozdrawiam
Laris

10. Data: 2005-04-12 10:53:47

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam zamka gerdy, tylko o takim slyszalem. Ten zamek, ktory nie da
> sie zamknac i otworzyc od wew. jest zamkiem dolnym i normalnie ma
> dziurke na klucz :)

dolny czy góry to zalezy do ciebie ,mój zamek na wew. pokrętło a na zew.
dziure na klucz taki dłuższy ,okrągły.
p.

Filtr powietrza do domu - Venta, Bionaire czy co...
Renowacja szafy - JUŻ DRUGI ROK !!!:(((
Drzwi suwane [SPAM]
Lapacho Gdzie?
Mieszkanie czy sie oplaca?