produkty regionalne w wojewodztwach - pomocy

1. Data: 2005-05-18 18:55:35

Temat: produkty regionalne w wojewodztwach - pomocy
Od: "Ketmia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prosze o pomoc bo brakuje mi orientacji

Jakie sa charakterystyczne produkty regionalne dla waszych wojewodztw, typu
spozywczego, zwiazane z rolnictwem ze wsia...

Prosze sie wypowiadac z zaznaczeniem gdzie wystepuja :)

2. Data: 2005-05-18 20:55:50

Temat: Re: produkty regionalne w wojewodztwach - pomocy
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 May 2005 20:55:35 +0200, Ketmia <k...@o...pl> napisał:

> [...]
> typu
> spozywczego, zwiazane z rolnictwem ze wsia..
>
> Prosze sie wypowiadac z zaznaczeniem gdzie wystepuja :)

Mazowieckie: żytniówka, bols i absolwent?

3. Data: 2005-05-18 21:20:40

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ketmia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
typu
> spozywczego, zwiazane z rolnictwem ze wsia...
>
> Prosze sie wypowiadac z zaznaczeniem gdzie wystepuja :)

śląskie:
sobieska, wyborowa + ogórki

4. Data: 2005-05-18 21:26:29

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo napisał(a):

> Mazowieckie: żytniówka, bols i absolwent?

Absolwent z Białegostoku.

--
richo

5. Data: 2005-05-19 04:56:42

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Mazowieckie: żytniówka, bols i absolwent?

Lubelskie:

Palikotówka, Żołądkowa Gorzka , ;))

Marek

6. Data: 2005-05-19 05:05:18

Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ketmia <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> spozywczego, zwiazane z rolnictwem ze wsia...
>
> Prosze sie wypowiadac z zaznaczeniem gdzie wystepuja :)

Starka - Szczecin

7. Data: 2005-05-19 06:29:42

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

U> Prosze o pomoc bo brakuje mi orientacji

Podkarpacie - najlepszy samogon w Polsce, poza tym polonez z łańcuta.

D.

8. Data: 2005-05-19 06:38:55

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ketmia napisał(a):
> [...]
> spozywczego, zwiazane z rolnictwem ze wsia...
>
> Prosze sie wypowiadac z zaznaczeniem gdzie wystepuja :)

Łącka śliwowica z Łącka.

--
richo

9. Data: 2005-05-19 12:30:56

Od: "Ketmia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim :)

Male urozamicenie ;)
Juz mam to co chcialam

10. Data: 2005-05-19 12:49:33

Od: "Lolo" <l...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości

> Podkarpacie - najlepszy samogon w Polsce, poza tym polonez z
> łańcuta.

Jak z Łańcuta to ja dodam :
Biała Dama, Wisent
i Old Brandy naprawdę godne polecenia

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

czy można gdzieś kupić (internet) części do zelmera
Co szybkiego dziś na obiad polecacie?
Ciabatta
a może tak kartoflak
Szukam gosposi