prosba o pomoc : podudzia z indyka.

11. Data: 2006-04-15 11:29:17

Temat: Re: prosba o pomoc : podudzia z indyka.
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-15 12:55:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Protz* skreślił te oto słowa:

> Tylko nie ten gorzki Rolnik! Zurawina ma byc slodka! IMHO oczywiscie, wiem
> ze zurawina rolnika ma tu grono zwolenników.

Jakby Ci to, ostatnio specjalnie kupiłam żurawine Rolnika. I ona nie jest
gorzka. Coś mi sie wydaje, ze trafiłeś na jakis felerny słoik.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

12. Data: 2006-04-15 11:37:52

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał

> Jakby Ci to, ostatnio specjalnie kupiłam żurawine Rolnika. I ona nie jest
> gorzka. Coś mi sie wydaje, ze trafiłeś na jakis felerny słoik.

No jest taka mozliwosc.

Protz

13. Data: 2006-04-15 14:51:51

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 15 avril 2006 ŕ 12:52:46, dans <e1qjak$dg5$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Prawde mowiac to zawsze pozostalo na etapie eksperymentow. Moze zalezy od
> miesa. Powtarzalnosc smaku mi nie wychodzila.

To tak jak ja z jagniecina w przyprawach tandoori : ani udziec, ani
lopatka nie wychodza mi tak samo. Na ta Wielkanoc probuje zeberka,
zobaczymy co tego wyjdzie. Inch'Allah ;)

> Pozdrawiam i dobrych Swiat Ewciu zycze

Wesolego jajka !

Ewcia

--
Niesz

14. Data: 2006-04-15 15:23:59

Od: "dzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Jakby Ci to, ostatnio specjalnie kupiłam żurawine Rolnika. I ona nie jest
> gorzka. Coś mi sie wydaje, ze trafiłeś na jakis felerny słoik.

Otóż to!
Jest kwaskowa, ale trzeba lubić taki dość wyrazisty smak.

d.

15. Data: 2006-04-15 15:27:07

Od: "dzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tak jak ja z jagniecina w przyprawach tandoori : ani udziec, ani
> lopatka nie wychodza mi tak samo. Na ta Wielkanoc probuje zeberka,
> zobaczymy co tego wyjdzie. Inch'Allah ;)

Zeberka jagniece?
hmmm - moze one wymagaja jakiejs specjalnej obrobki - bo te wieprzowe to w
zasadzie automat - zawsze wychodza!

d.

16. Data: 2006-04-15 15:53:56

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 15 avril 2006 ŕ 17:27:07, dans <e1r3cv$7fi$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Zeberka jagniece?

Wlasciwie nie wiem jak to sie po polsku nazywa, to sa kotleciki, ale
nie oddzielone jeden od drugiego, jak tutaj :
http://recettes.viabloga.com/images/Carre%20d'agneau
_t.jpg

Caly kawalek sie piecze, i robi potem porcje "a la kotlet"

> hmmm - moze one wymagaja jakiejs specjalnej obrobki - bo te wieprzowe to w
> zasadzie automat - zawsze wychodza!

Samo tandoori jest obrobka, one w tych przyprawach (wymieszanych z
jogurtem) juz od wczoraj siedza.

Wydaje mi sie ze zmiany smaku sa spowodowane zmienna iloscia tluszczu
w tych rozmaitych czesciach jagniecia... Wiec co Wielkanoc
eksperymentuje.

Ewcia

--
Niesz

17. Data: 2006-04-16 15:01:03

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzu" <d...@w...pl> napisał

> Opisz potem, jak Ci ten indyk się udał.
> Prawdę mówiąc nigdy tu na grupie nie udało się spotkać kogoś, kto miał
> gwarantowany przepis.

Zrobilem tak: przez noc marynowalem w przyprawach i oliwie. Obsmażyłem
nastepnie na patelni, do rondla, rondel do piekarnika po przykryciem.
Bardziej sie dusiło niż piekło. Dolalem w trakcie do rondla dobrą szklane
wina. Indyk wyszedł delikatny, miękki, bardzo smaczny. Do tego żurawinka.

Danie smaczne i bardzo proste, chyba trudno zepsuc.

Protz

18. Data: 2006-04-16 15:05:30

Od: "dzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "dzu" <d...@w...pl> napisał

> Zrobilem tak: przez noc marynowalem w przyprawach i oliwie.

no to coś może więcej o tej marynacie i przyprawach...

dzudzu zmęczone trawieniem

19. Data: 2006-04-16 17:18:01

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzu" <d...@w...pl> napisał

> no to coś może więcej o tej marynacie i przyprawach...

no tu jest pies pogrzebany, bo po prostu zrobilem z gotowej mieszanki
przypraw + troche zmielonego pieprzu.

Protz

Chleb żytni na zakwasie
Co zrobić z zacierem ???
schab nadziewany polędwiczką- jaka temperatura??
klops
przygotowania w toku;)